Vanskelig å blogge privat

Nå har jeg lest igjennom mange av kommentarene deres fra undersøkelsen jeg la ut i går, og det er spesielt en ting som går igjen flere ganger. Nemlig et ønske om at jeg skal være mer privat. Men for å være ærlig så syns jeg dette er ganske vanskelig, men kanskje ikke av den grunnen man skulle tro.

Før i tiden har jeg gått igjennom mye vondt. Her snakker vi langvarige forhold der det var psykisk og fysisk vold. Jeg har hatt jobber jeg hatet. Jeg har bodd steder der jeg var livredd og nesten ikke turte å sove om natten. Jeg har bodd steder der jeg bodde med andre jeg ikke engang kjente, på et lite rom. Jeg har hatt venner som har vært falske og stukket meg rett i ryggen.

Men da var det lettere å skrive dype innlegg og være privat. Da hadde jeg sinne eller frustrasjon jeg måtte få ut, og bloggen ble et utløp for mye vondt. 

Men nå, for første gang i mitt liv, så har jeg det helt fantastisk. Jeg er skikkelig lykkelig. Jeg har verdens snilleste og mest fantastiske kjæreste, vi har verdens søteste lille hund sammen, og vi har et stort og flott hus som vi eier sammen. Alle de falske drittvennene jeg hadde før, har jeg fjernet fra livet mitt, og nå sitter jeg igjen med kun snille og gode venninner. 

Så sånn bortsett fra at jeg har vært en del slapp og dårlig på grunn av B12 mangel, så jeg det helt perfekt. Det ligger liksom ikke så mye sinne og frustrasjon i et perfekt liv. Så det gjør det ganske vanskelig å være privat. Jeg har ingenting imot å være privat, og føler at jeg er det hele tiden. Men når det private er helt perfekt, så føles det sikkert for dere, som at det er veldig overfladisk og pyntet på. 

Så folkens, jeg prøver alt jeg kan å være privat og vise dere hverdagen min. Men jeg har ingen mørk side å vise dere lengre, for den er borte. Personlig kunne jeg ikke vært mer lykkelig for det. Men det gjør det kanskje til litt overfladisk lesing for dere. 

30 kommentarer
    1. Ååå,Stina 💕 Jeg har fulgt bloggen din noen år nå, og er det noen som fortjener å ha et godt og perfekt liv så er det deg (man må få lov å si perfekt når man er helt fornøyd med hvordan livet ens er), og leserne dine som er glad i deg blir som meg bare kjempe glad for å se hvor godt du har det! 😊 Mens derimot jenter som er sjalue vil kanskje ønske å rakke deg på deg,men slik er det bare. Du har opplevd mye fælt tidligere, og jeg har selv hatt venninner som har dolket meg så hardt i ryggen at jeg har måttet få de ut av livet mitt, og vært sammen med en som psykisk ødela meg, jeg vet akkurat hva du mener, og jeg tenker ikke at du er overfladisk som sier du har et perfekt liv – du er takknemlig! 💕 Stå på, du rocker!

    2. Hvorfor har du sånne røde merker på brystet?
      Hvis man ser nøye på brystet ditt så ser man det.

    3. Jeg er en av se som krysset av på personlig, men det jeg mente var at jeg skylle ønske at du skrev litt mer om hverdagen din. Hva du og PF gjør om dagen, i helgen for eksempel. Føler at alle innleggene dine den siste uken bare har vært beauty hacks og tips og triks som er sinnsykt overfladisk. Du trenger ikke fortelle om dine dypeste hemmelighetene dine, men bare være litt mer personlig 🙂

    4. Hei!
      Vet det høres helt sprøtt ut, men jeg har aldri handlet noe på eBay før, og er litt skeptisk.. har sett at du har handlet endel slik som vipper, og har lyst til å prøve det. Men hvordan funker det? Er det trygt, og er det noe spesielt man må være obs på osv? Har hørt at noen handler gjennom paypal? Skjønner ingenting av det der. Haha hadde satt stor pris på litt tips, da du sikkert har skjønt jeg ikke henger helt med.. haha❤️

    5. Ingenting er bedre enn at du har det så bra som du har det, men du vet at privat trenger jo ikke nødvendigvis være trist eller mørkt… Kanskje bare en hemmelighet eller to som du ikke har så alt for mye å dele med andre? Uansett så er det jo viktig å skille mellom personlig og privat, og selv om mange andre gjerne vil ha “mer” av deg, er det jo viktig at du får ha ting for deg selv også 🙂 Det som hadde vært gøy er å kanskje sett litt mer fra en vanlig dag hos deg/dere? Du hadde noen slike vlog’s før, der du bare viste hva du gjorde en dag, og det er alltid kjekt å se på 🙂 Ha en fin kveld videre!

    6. Jeg skjønner deg kjempe godt Stina! Men du skal være glad for alt du har opplevd og gjennomført og stått strekt i! Du har fortjent ett lykkelig liv og håper di fortsetter med bloggen lenge! Det er lsm en hverdagsfølelse å lese dine innlegg hver dag! Tusen takk Stina!! <33

    7. Hadde nok hjulpet mangen unge folk som har det vansklig, om du hadde skrevet litt om vanskelige ting du har opplevd. Selv om du har det veldig fint og perfekt nå. ( som er kjempe bra) glad på dine vegne. Så er det nok ikke mangen som kjenner seg igjen i å ha det perfekt. (Meg inkludert) Jeg personlig hadde ønsket mer private, dype innlegg. Syns du skriver bra ,og hadde jo vært motiverende å se at man kan komme seg ut av vanskelige ting i livet , som du har gjort! 🙂 <3

    8. Jeg vet hvordan du har det😢 Stakkars deg😢😚 Det er ikke gøy å bli behandlet på denne måten😔😣 Har du tips for å unngå dette😣 Dette skjer med meg hver dag😢😭

    9. Det e nok heilt normalt 🙂 Bloggløsta mi e åsså på topp når det e nåkka som plaga eiller irritere mæ sia bloggen liksom e mitt utløp. Æ og sambo kjøpte vårres første hus ilag førr en måne sia cirka og æ har blogga ekstremt lite sia då. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg