Hva vil dere lese om?

Veldig ofte syns jeg det er vanskelig å vite hva jeg skal blogge om. Derfor vil jeg nå spørre dere; hva vil dere lese om? Hadde satt ekstremt stor pris på om dere kunne fylt ut spørreundersøkelsen under. Dere trenger ikke å registrere dere, eller å skrive navnet deres. Dette er helt anonymt, og det er kun jeg som resultatene. 

Håper dere vil ta dere 1 minutt til å fylle ut undersøkelsen. Det hadde hjulpet meg veldig 💕

Trykk HER for å ta undersøkelsen på telefon.

Laster inn …

22 kommentarer
    1. Gjort det. elsker bloggen din
      Kan du sende meg snapper av og til foreksempel har du sett det nye innleget mitt det hadde vært fint men hade

    2. Gjort det. elsker bloggen din
      Kan du sende meg snapper av og til foreksempel har du sett det nye innleget mitt det hadde vært fint men hade&

    3. Kan ikke du ha en sånn “story time”? Om du skjønner? Fortelle om noe sykt du har opplevd, enten noe morsomt, personlig, eller bare en random opplevelse som du alltid kommer til å huske? 🙂

    4. Hei❤ ville bare si att jeg er en STOOR fan💕 du er bedre enn andre blogger👍 Chloe er såå sinsykt søt😍

    5. Hei Stina ❤️ Du kan skrive om lifehacks og lignende som gode løsninger på hverdagsproblemer som ikke bare skal handle om sminke hele tiden 😉 Elsker bloggen din og selve deg, stort forbilde 🙈💛

    6. Jeg er enig med “V” du burde skrive innlegg eller lage video om “Story time” ! 😍 FKS. Første kyss, eller noe annet som du har opplevd som du vil fortelle til oss! 😉💓

    7. Hei! Vil bare spørre om du kunne skrevet et innlegg om kosthold, det som er normalt og ikke hos vanlige tenåringer. Jeg har en venninne som ikke spiser nok, og når skal hun bli vegitarianer som hun tror at det er super enkelt. Jeg bryr meg mye om henne, men hun vil ikke høre på meg når jeg prøver å fortelle henne virkeligheten. Hun kan til og med peke ut at når jeg spiser 2 skiver så spiser jeg mye. Dette gjør at jeg blir lei meg og oppgitt.
      Dette ble veldig mye men…. Elsker kanalen din og bloggen, leser hver eneste dag. Tok også nettopp undersøkelsen <3

    8. Heeii Stina❣❤
      Jeg fikk en liten ide når jeg leste på
      Bloggen din❤
      Kunne du ikke ha gitt ut en bok eller noe lignende, der alle innleggene dine ?❤
      Elsker deg Stina❣❣❤ bloggen er veldig bra❤❤❣❣ du er et stort forbilde❤❤❣❣❣❣❣

    9. Heihei Stina❣❤
      Jeg fikk en liten ide når jeg leste på
      Bloggen din, å tenkte å nevne det
      For deg❤
      Kunne du ikke ha gitt ut en bok med alle innleggene dine?❤❤
      Elsker bloggen❤❤❣ leser hver kveld og
      På trikken og overalt❤❤ elsker deg❤ du et stort forbilde om ikke det største❤❤

    10. Du er den beste bloggeren jeg vet om og kunne aldri gått lei! Du er sinnsykt flink, elsker deg og bloggen din! 💕

    11. Hei Stina!❤ Jeg er en stor fan av deg! Jeg har gjort den. Kan du lage en lush haul? Jeg ELSKER lush, og deg og.😊

    12. Innlegg jeg vil lese:
      -første gang jeg… (Der du skriver om første gang du gjorde forskjellige ting. Eksempel: første kyss, første jobb osv).
      – flere oppskrifter og DIY
      Videoer jeg ønsker:
      – fortelle om morsome/kleine episoder som har oppstått på grunn av bloggen. Venninnen min er en ganske stor youtuber og det var ganske kleint for henne når videoene hennes dukket opp som foreslått etter å ha sett en annen video felles i klassen, hehe. Hadde vært morsomt å lese slike situasjoner som du har opplevd 🙂
      – language challenge, med Per Fredrik hadde vært ekstra morsomt!
      – mixed up makeup challenge

    13. Hei Stina❤
      Elsker bloggen din så høyt❤
      Jeg synes du burde foreksempel prøve å få reklamert om bloggen din sånn at du foreksempel får en reklame på tv nicelodeon er en bla plass å få reklamert❤
      Jeg vil høre mer om hvordan det går med deg og Per Fredrik og foreksempel at du legger ut mer morgen rutiner❤ Jeg ELSKER å se på morgen rutinene dine+ jeg lurer på hvordan du holder deg så tynn og hvordan du blir så pen? Jeg skulle gjærne vært så tynn og pen som deg❤
      Elsker deg og bloggen din❤❤
      Ps: Chole er en av de søteste hundene jeg har sett
      Synnøve❤😘

    14. Elsker bloggen din❤
      Har du prøvd å reklamere for bloggen før foreksempel få en reklame på tv?
      Der du snakker om hva du skriver om i bloggen det hadde vært kult.
      Det jeg vil høre om er hvordan går det med deg og Per Fredrik? Og hvordan klarer du å holde deg så tynn og pen? Jeg skulle gjærne vært like tynn og pen som deg. Jeg vil også se mer videoer på youtube som goreksempel morgen rutine, jeg elsker å se på morgen rutiner.
      + Jeg vil høre mer o Chole som er så søt foreksempel vis hun har gjort noe søt❤❤
      Oki men håper du skriver nye innleg snart og har en fin dag.
      Synnøve❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg