Kjæresten kjøpte barneklær!

Okey, nå har jeg en litt morsom historie å fortelle dere! For et par dager siden fortalte Per Fredrik noe til meg, som gjorde at jeg ble stående midt i stua i gapskrattende latter! 

Mange av dere vet jo at jeg handler en del klær på klesbutikken WOW. Dette er en klesbutikk for barn og unge jenter i alderen 8-14 år. Grunnen til at jeg kjøper klær derfra er fordi de har små størrelser, og buksene dems passer meg. Jeg er ganske lav, så om jeg kjøper bukser i “vanlige” butikker blir de altfor lange på bena. 

Men over til historien. Per Fredrik hadde ikke helt fått med seg at butikken var for barn / unge i den alderen, så en dag når han var på shopping, stakk han innom WOW for å se etter litt klær til meg. Etter et par minutter inne i butikken ble han spurt om han trengte noe hjelp, og Per Fredrik forklarte at han lette etter klær til kjæresten sin (altså meg). Nå skal det nevnes at jeg er 23 år, og Per Fredrik er snart 30 år. Men dette nevnte han ikke når han var i butikken. 

Så hun som jobbet i butikken må jo virkelig ha begynt å lure. Altså, en voksen mann på nesten 30 år, som kommer inn i en butikk for 8-14 åringer, og som skal kjøpe klær til dama si? Å herregud! Hun må jo ha trodd at Per Fredrik var sammen med en 12 åring eller noe. Haha! Kan bare tenke meg hva hun har tenkt!

Heldigvis er ikke akkurat jeg 12 år, så det ble en ganske uskyldig ting. Men jeg skulle likt å sett ansiktet hennes, og visst hva hun tenkte, da han sa han skulle kjøpe klær til kjæresten sin! Haha!

32 kommentarer

Siste innlegg