Høst / Vinterfavoritter fra Nelly!

//reklamelinker

God lørdag! Jeg aner ikke hvor mange snapchatter jeg har åpnet i dag av fantastisk snø, og det er så fint å se! Her jeg bor derimot, er det 2+ grader, så det regner og blåser helt ekstremt mye. Men det er dessverre ingen snø! Så for å få litt vinterstemning, gikk jeg heller inn på Nelly for å se på litt julebordkjoler og andre fine vinter / sen høst klær. Og jeg fant så mye fint, som jeg vil dere med dere!

 

Hvor fine er ikke disse? Elsker den beige body’en. Den er jo perfekt til alle fester! Og det røde kjolen er perfekt til julebord!

HER // HER  // HER

 

Eller fant jeg også en haug fine hverdagsklær. Blant annet den veldig kule jakken du kan se under! 
HER // HER  // HER

Og hvor kule er ikke disse skoene da? Elsker de!
HER // HER  // HER

Og den mørkegrønne jakken med fuskepels var jo også bare helt sykt fin! Elsker at den viser frem midjen. Er jo så typisk at man blir helt formløs i lange vinterjakker!
HER // HER  // HER

 

8 kommentarer
    1. Hei Stina❤️jeg bare lurte litt på hvilke kjoler som er fine til både jul,nyttårsaften,ball og bryllup❤️

    2. Hei Stina!
      Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg eller en video om hvordan få store pupper liksom for eksempel 13 og oppover hvordan vi kan vi få Støre pupper?
      Jeg ser at du er store pupper selvom du er tunn og sterk.
      Men værsåsnill!!!

    3. stina elsker hva du driver med , men hva mener du med
      som jeg ville dere med dere
      mener du
      som jeg ville dele med dere
      jeg vet jeg klager nå men ville bare si det sånn at du vet det nå.
      og angående snapchat så står det bare ventende på meg og har stilt så menge spørsmål til deg som jeg ikke for svar på;< stå på:>

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg