Beauty hack #5

I dag skal jeg gi dere et genialt triks, som gjør at dere kommer til å spare mye tid om morgenen, når dere skal sminke dere. Da jeg reiste i sommer, merket jeg hvor utrolig mye lengre tid jeg brukte på sminken, fordi alt lå nede i en svær sminkemappe.

Så da måtte jeg stå og lete etter hver eneste lille ting, hver gang jeg skulle påføre et nytt produkt. Og når man bruker 20-30 forskjellige produkter og koster, så er det mye tid som går tapt til å lete etter ting. 

Derfor begynte jeg heller å helle ut alt av sminkemappen og legge det i den rekkefølgen jeg skulle bruke det, bortover bordet. Da sparte jeg veldig mye tid, og sminken ble mye lettere! Så mitt tips til dere er; legg klar alt sminken i den rekkefølgen du skal bruke den, med koster, på bordet om kvelden.

Da sparer du masse tid om morgenen, og slipper å stresse deg igjennom sminken i full frustrasjon fordi du ikke finner ting i sminkemappen!

Smart, eller hva?

7 kommentarer
    1. Det er genialt. Om morgenen har jeg 15 min på å legge sminke(å jeg bruker mye) Så bruker jeg kanskje 5 min til sammen på å finne ting. Dette tipset skal jeg bruke 😀

    2. Stina du er så smart og pen og søt og alt
      Og inspirerende❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Hei, Stina. Bare lurte på om du kunne legge en link til sminkespeilet ditt som henger på veggen?
      Jeg vet hvor lysene er fra, men tenker på selve speilet.
      Elsker bloggen din, stå på videre!💖

    4. Elsker bloggen din og er så fab av deg å poste så mye du klarer💕💕gjerne ha beauty hacks vææær dag;) og litt diy og masssssse mer om chloe assa hu e qt😍😍💍

    5. åååå!! kult!!
      jeg lurte på om du vet om en concealer som er veldig bra for kviser, som er dekkende???:) kunne du anbefalt en??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg