Masse spennende prosjekter!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en skikkelig DIY shopping runde. Jeg har masse spennende prosjekter som jeg bare klør i fingrene etter å starte med. Så i dag kjøpte jeg inn en hel haug av hobbyting på Panduro og Søstrene Grene. Jeg fant dessverre ikke alt jeg skal ha, så jeg må innom et par butikker i morgen tidlig også. Så skal jeg endelig sette igang med DIY prosjektene jeg skal gjøre! 

Kommer selvfølgelig til å blogge om alle prosjektene. Hehe! 

Hvor søte var ikke S og P koppene? Fant de små søte koppene med forbokstavene til Per Fredrik og meg ❤️

Nå begynner det virkelig å bli ganske sent på kvelden, så nå skal jeg sette igang med litt middagslaging. Men først skal jeg svare på kommentarene deres. Nå som jeg endelig har mer energi igjen, syns jeg det er så koselig å svare deres kommentarer! 

36 kommentarer

Siste innlegg