10 Ting jeg vil gjøre i November

Wow, tenk at vi er i november allerede? 2 måneder igjen av året, og nå er det på tide å gjøre siste innspurt for målene man har satt seg for 2016. Selv hadde jeg satt meg som mål å blogge enda mer og bedre, og det føler jeg virkelig at jeg har fått til.

Det hjalp veldig å flytte inn i hus, og få mer frihet når det kommer til bildene. For ikke å snakke om hvor deilig det var å endelig flytte sammen med kjæresten min. Ah, det var herlig det! 

Nå som vi er i november, tenkte jeg å lage en liten liste med 10 ting jeg vil få gjort i løpet av måneden. Skriv gjerne dine mål for måneden i kommentarfeltet. Elsker å høre hva deres mål er! 

🍁 Komme inn i sunne vaner igjen. Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg hatt dårlig matlyst på grunn av B12 mangel, og nå som det er fikset, skal jeg virkelig komme inn i sunne matvaner igjen! 

🍁 Gjøre klart for vinteren i hagen. Jeg har en hage med masse blomster, og i innkjørselen våres er det veldig mye trær. Så her må jeg virkelig gå over med løvblåseren og fjerne resten av løvet. Plenen bør klippes en siste gang, og blomstene må dekkes over med sekker så de overlever vinteren. Elsker peonebusken min, og nekter å la den dø. Hehe!

🍁 Gå masse turer ute i den friske høstluften. Nå kommer snart snøen, og jeg vil gå masse ute før det blir for kaldt!

🍁 Planlegge desember måned. Gjøre klart til julekalender til Per Fredrik, og finne en haug med filmer vi kan se hver dag igjennom hele desember.

🍁 Kjøpe vinterdress til Chloe. Lille babyen fryser så fælt bare vi går ut med henne i 2 minutter, og det blir jo bare kaldere fremover. Så vi må virkelig kjøpe en vinterdress til den lille bærta, så hun slipper å fryse. Neste år er hun heldigvis voksen og har mye lengre hår, så da slipper vi å tenke på det, forhåpentligvis. Hehe!

🍁 Ta en stor opprydding på lagerrommet. Altså det rommet der. Det blir så fort rotete at man skulle virkelig ikke tro det! Så denne måneden skal det virkelig gåes over, og masse ting skal inn på siderommet i garasjen. 

🍁 Komme igang med nye DIY prosjekter. Jeg elsker å pusle rundt med do-it-yourself prosjekter. Men den siste tiden har jeg ikke tatt meg tid til det, og det må det virkelig gjøres noe med! Fremover har jeg så mange prosjekter jeg har lyst til å gjøre, at det kribler i fingrene mine!

🍁 Ta masse fine bilder ute i høstløvet. Selv om det er en litt kald og mørk årstid, så er høsten utrolig vakker på en soldag. Da er løvet så fint å se på, og det må jeg virkelig få knipset flere bilder av!

🍁 Drikke masse kakao under pleddet på sofaen, mens jeg leser en god bok. Noen som har noen gode bøker å anbefale forresten?

🍁 Shoppe masse nye klær. Kjenner jeg er så lei av mange av klærne mine, og jeg trenger virkelig noe nytt. Så denne måneden blir det en del shopping. Hihi! 

 

🍁 Hva har du lyst til å gjøre i november?

 

 

 

48 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Ang DIY-prosjekter – hvor får man kjøpt slik “tapet” i marmor som man kan trekke overflaten på feks bordplater? Da du bodde i leiligheten i Oslo, kan jeg huske at du skrev et innlegg om dette? Har veldig lyst til å trekke bordflata hjemme i slik “marmor” 🙂

    2. Hei, kan du ha eit innlegg dere du kommer med tips til juleverksted?
      Du er kjempe pen og virker som ei hyggelig jente forresten💕

    3. Hei! Kan du lage høst🍂🍁/jul🎄 Diy som rommet kan få litt jule/høst stemning.🍁🍂🎄 💛 Elsker bloggen din💛

    4. Jeg skal gå ned noen flere kiloer før desember. Har gått ned 8,5 kg til nå, og føler jeg har funnet en sunn måte som jeg tror jeg kan holde videre. Det blir utfordringen for neste år, hehe 😀
      Jeg har flere småhunder, papillon er en av de – og de må ha klær hver vinter. Så er ikke bare når de er valper 🙂

    5. Først må jeg bare si at jeg elsker deg❤️ Kan du pliiiz følge meg på instagram? Maiken.priv ? Det hadde betyd så mye❤️ Du bør lese Game det er en veldig bra bok😻 Så gla på dine vegne😻 Hils Per Fredrik😻

    6. Elsker bloggen og videoene dine😍 Tante barna dine er veldig heldige som har deg som har deg som tante, for du virker veldig snill☺️😇😘 Skulle ønske jeg hadde en mor som deg for vi er litt make😘😊 Gleder meg veldig til jul, kan du lage julegaver trenger tips😄

    7. Du er kjempe kul men kan du lage en video med per fredrik og hunden deres bare for gøy😂 kjempe søt hun dere har og elsker bloggen din❤

    8. Du burde lese et helt halvt år av jojo moynes og evt oppfølger
      Ren som heter “etter deg”. Eller så burde du lese saras nøkkel av tatiana de rosnay

    9. Jeg skal feire bursdagen min❤️ Og jeg har veldig lyst til og få meg Facebook i november og jeg har lyst til å lage DIY😉 Men jeg trenger hjelp til å finne på noe jeg kan lage. Kan du lage noen DIY videoer på bloggen/Kanalen? Det hadde vært veldig inspirerende❤️ Noe jeg også vil gjøre er og sitte under et pledd drikke kakao og se film. Og det siste er at jeg vil innrede rommet mitt på nytt❤️ Elsker både bloggen-Instagramen-Snappen og Kanalen❤️

    10. Ble litt kluss med den forrige kommentaren
      Uansett, du burde lese “et helt halvt år” og evt oppfølger “etter deg” av jojo moynes. Også burde du lese “saras nøkkel” av Tatiana de Rosnay.
      Et tips kan være å dra på biblioteket i Sandefjord og låne der, så sparer du penger;)

    11. boken “Te med mr. Dashti” er utrolig fin! <3 elsker bloggen din, stina! er bra du begynner å føle deg bedre etter b12-mangelen<3 ønsker deg alt vel!

    12. Anbefaler å lese “et helt halvt år” og “etter deg” som er skrevet av Jojo Moyes. I tillegg bør de leses i den rekkefølgen som står, siden “etter deg” er oppfølgeren 🙂

    13. Vi har store og fine pioner her hjemme hver sommer og har aldri hatt sekker over de om vinteren. De pleier bare å stå dekket av snø, så tror det bare er unødvendig arbeid for deg å gjøre det.
      Elsker sånne her innlegg med masse tips. Fortsett med det!

    14. Ååå Stina du er så herlig, jeg elsker deg så sykt mye. Du er dritpen og sykt flink til å skrive åå jeg liksom hakke ord jeg bare elsker deg jævla mye. Kunne du ha lagd et inlegg med hvordan man får renere hud likslm naturlig ren hud? ELSKER DEG SYKT MYEEE! btw hva heter fansen din? som på JB er det beliebers, Ariana grande er arianators…MEN HVA ER DITT?

    15. Synes du ikke det er litt irriterende når folk sier: åååå du er så pen, kan du vær så snill å følge meg på Insta ++.
      Jeg synes du er veldig pen og alt det der, men man kan jo ikke “kjøpe” deg bare ved å si at du er pen.
      Det er jo nesten verre enn å spørre om hva du tjener på bloggen.
      Ville bare spørre om det er sånn du føler.😊

    16. Hei. Med tanke på at du likte boka til Sophie Elise, så vil jeg anbefale alle 3 bøkene til Linnea Myhre! De 2 første handler om livet med anorexia og selvmordstanker, mens den 3 boka er en litt mer roman om hvordan det er å elske en person mye mer enn personen elsker deg tilbake. Alle bøkene handler også om anorexia eller bulimi. Kjempe bra bøker og elsker den dama!

    17. Jeg jobber selv som ekstrahjelp på bokhandelen Norli. Jeg vil virkelig anbefale “Hjem i tide” og “Piken på toget”. De er veldig gode høstbøker med en god kopp kakao. “Blomstenes hemmelige språk” er også en veldig god bok:-)
      – Emeli, 17

    18. Hei, elsker bloggen din leser den hele tiden! Jeg bare lurte på om du kanskje kunne blogge om hva du får i kalenderen og hva du gir Per Fredrik?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg