Da jeg var 13 visste jeg ikke hvor sjuke folk kan være

Woho! Endelig Halloween! Dagen veldig mange barn har gledet seg til. Nå er det på tide å ta på kostymer og gå knask eller knep.

Husker selv hvor mye jeg gledet meg til Halloween da jeg var liten. Husker alltid hele venninnegjengen min samlet seg hos meg også sminket vi oss super skumle før vi gikk ut i mørket.

Selv har jeg ikke feiret Halloween så mye i år. På lørdag var jeg ikke akkurat i Party humør så jeg dro heller ut med en venninne i Drammen og spiste masse god mat og koste oss skikkelig!

I dag skal jeg derimot spise masse godteri (i Halloween ånd) og kaaaanskje se en skummel film. Vi får se om jeg tørr! Har blitt så ekstremt pyse etter at jeg ble voksen. Klarer liksom ikke å se de skumle filmene hvor mennesker er onde mot hverandre.

Får så noia for at det skal skje i virkeligheten. Men det kan hende at er fordi jeg har sett så mye syke mennesker, at jeg vet at sånt finnes utenfor skumle filmer.

Da jeg var 13 visste jeg jo ikke akkurat hvor sjuke folk kan være, og da tenkte jeg at bare sånt var på TV. Guess i was wrong there. Haha! Herregud, dette ble brått skikkelig mørkt. Men er jeg heldig finner jeg noen episoder av American Dad eller Modern Family med Halloween spesial. Hehe!

1 kommentar
    1. hei stina! Jeg ser også på modern familiy og så ferdig sesong 6 i sommer. men så fikk jeg høre at det var en sesong sju. er det den du ser på? for i såfall hvor, for de har den ikke på netflix…:-(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg