Ny hårfarge!

Herregud så oransj håret mitt hadde blitt nå! Det er jo bare 3 uker siden jeg tok avfarging og farget det, men det hadde lysnet og blitt mye mer oransj/rødt så sykt fort! Det er veldig mye fordi vi tok avfarging og farging samme dag. Da sitter ikke fargen så godt.

Så i går var jeg frisøren igjen, og farget håret en del mørkere og mye kaldere. Så nå er det endelig slik jeg vil at det skal være! Nå føler jeg at håret er skikkelig meg, og det er helt perfekt! 

Så nå er endelig håret fint igjen. Nå er det liksom brunt og mørkt, uten at det blir for mørkt, i tillegg kommer det til å lysne bittelitt etter et par hårvask. Så nå er jeg veldig fornøyd! Legg forresten merke til Chloe øverst til høyre. Hun skal alltid leke rundt meg når jeg tar bilder. Hehe! 

Se så søt hun er! 

Wow, i dag har jeg hatt tidenes løvblåser-dag! Der vi har innkjørselen vår er det en haug med trær, så det har jo kommet litt løv på bakken, og jeg som har støv (og løv) på hjernen, klarte ikke å se på det ligge lengre. Så da holdt jeg på i sånn 1,5 time og det ble 2,5 stappfulle søppelsekker med løv. Herregud så mye det ble! Men, på den positive siden trenger jeg ikke å ta det opp senere. Så det er jo kjekt!

6 kommentarer
    1. Så bra at du fikk en litt mørkere og kaldere farge! Syns også at den fargen du fikk etter sort hår ble for varm og lys (litt sånn varm-orange-brun, eller hva man skal si) så denne fargen kledde deg utrolig mye bedre (helt perfekt!) enn den forrige og den helt sorte fargen 😍

    2. Hei Stina! Hvor er toppen du har på deg i dette innlegget fra? Har sett den flere ganger på bloggen og synes den er så utrolig fin! <3

    3. Hei Stina! har et hår tips til deg du bør bruke cocosa cokosnøtt olje i håret masser det i hode bunnen, i 5min så resten av håret, du må ha det i håret i 1 time for at det skal får lengre hår. Vask håret to ganger😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg