Bloggen kræsjet!

Klokken 08:50 i dag morres prøvde jeg å logge meg inn på bloggen som vanlig for å legge ut dette innlegget, men da fant  jeg ut av hele blogg. no var nede. Ikke bare var blogg.no nede, men nettavisen, side2 og side3 var nede. Akkurat hvorfor dette har skjedd har jeg ikke fått noen annen beskjed enn at det er strømbrudd der serverne står, så da er alt nede.

Så da skriver jeg heller dette på notater på mac?en, også får jeg publisere det på bloggen når blogg.no er oppe og går igjen. Det er jo faktisk ganske utrolig hvor sjeldent det skjer noe galt hos de. Ser jo andre bloggplattformer og andre nettsteder sliter med serverfeil i hytt og pine. Så Nettavisen skal ha skryt for at de nærmest aldri har problemer. 

 

Edit: nå har bloggen min var oppe i noen timer. Men først nå har blogg.no åpnet igjen og jeg kan blogge! 

Men uansett. I dag klarte jeg å stå opp litt tidligere enn i går. I dag ble det 07:40. Hey! Det begynner å bli ganske bra eller hva? Målet er å komme inn i rytme så jeg fint klarer å stå opp 07:00 hver eneste morgen. Det hadde vært så deilig det! Merker hvor utrolig mye mer jeg får ut av dagen, og hvor mye mer motivert jeg blir når jeg står opp tidlig. Så det skal jeg absolutt fortsette med!

 

Også kan jeg jo ikke akkurat klage på den fantastisk fine soloppgangen som titter frem over vannet. I dag fikk jeg endelig tatt skikkelig bilde av den, mens jeg var på ute på terrassen og luftet Chloe litt. Se så fint!

Men dere, se så stor og søt Chloe er! Hun vokser som et lyn, og nå veier hun litt over 2500 gram. Da vi fikk henne veide hun bare 1000 gram. Så hun har virkelig vokst! Gleder meg så utrolig til å se hvordan hun kommer til å bli seende ut da hun blir voksen!

Nå er nettopp havregrøt frokosten inntatt, og Chloe har sovnet på sin faste plass på kontoret mitt. Nemlig på et stort teppe under sminkebordet. Der elsker hun å ligge! 

I dag skal jeg til Hokksund til frisøren og farge håret. Det er jo bare 3 uker siden sist jeg farget det, men håret mitt har blitt ekstremt rødlig og «varmt», så det må fikses på. Er det én ting jeg ikke kler, med min gule hud, så er det varme hårfarger. Så nå er jeg veldig spent på hvordan det blir med litt farge touch-up. Skal holde dere oppdatert med hvordan det blir seende ut!

 

6 kommentarer
    1. Eeeeelsker bloggen og kanalen din, du er best gikk berserk når det kutta ut! Kan du lage et innlegg om eBay snart?❤️❤️❤️❤️ Love u

    2. Så fine bilder 🙂
      Er glad for at de endelig fikk blogg plattformen opp og gå igjen, har ventet i hele dag på å kunne lese blogger igjen.
      Er ikke så veldig mye og bedrive tiden med mens man venter på at den største julegaven skal melde sin ankomst til jul ( vil si at jeg er gravid ) 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg