Forbilde

Etter å ha lest bloggen til Sophie Elise i gud vet hvor mange år, og blitt kjent med henne, er det ingen tvil om at jeg er spent på å lese boken hennes. Hun har jo alltid ekstremt mye interessant å si på bloggen, så jeg håper boken er like bra! Med over 12’000 solgte bøker allerede, er ikke jeg den eneste som vil lese boken. 

Syns det er så gøy når fellow bloggkollegaer gir ut bøker, og knocker ut andre “vanlige” forfattere. Det viser jo bare hvor flinke vi bloggere er til å skrive. Har jo allerede lest boken til Eirin Kristiansen som hun ga ut tidligere i år, og nå gleder jeg meg veldig til å lese Sophie Elise sin. Om du allerede har lest den, er det strengt forbudt å komme meg spoilers i kommentarfeltet. Hehe! Neida. Bare å fortelle om du har lest den! Og fortell gjerne hva du syns om den også! 

Regner med dere skjønner det, men sier bare ifra i tilfelle det skulle være noen forvirrelser rundt dette. Dette er ikke en sponset eller betalt bloggpost. Heier masse på Sophie og syns det er så gøy at hun har gitt ut bok, så skriver på eget initiativ! 

25 kommentarer
    1. Har lyst å lese den etterhvert 🙂 Har fått mer og mer sans for dama faktisk. Hun har bein i nesa, det skal være sikkert og visst.

    2. Den fikk jeg i posten forrige uke og den ER så bra! Har fulgt henne fra starten. Leste den på noen timer, var helt sinnsykt. Gled deg!

    3. Jeg skal kjøpe den imorgen og gleder meg helt sykt til å lese den😄 å forresten, kan du ha en “a day in my life” video?

    4. Gleder meg til den kommer i butikk!
      Jeg holder på å skrive bok selv. Håper jeg blir ferdig til sommeren. Det er i hvert fall målet mitt <3 bare elsker å skrive å bruke fantasien litt!

    5. Jeg leste den i går, og jeg sitter igjen med mange ulike inntrykk.. Hun har skrevet boken på en slik måte at man nesten fysisk blir dratt inn i den siden den er så ekte. Man blir virkelig kjent med Sophie Elise på et dypere nivå, og hva som har formet hun til den personen hun er i dag. En utrolig bra bok som virkelig oppfylte mine forventninger 🙂

    6. Jeg skal også lese den boken! 😊
      Jeg må bare få si at håret ditt er kjempefint nå som det er litt lysere! Wow! Jeg synes du ser mye mer levende ut nå! Dine farger kommer liksom mye mere frem enn hva de gjorde da håret ditt var helt svart. Det var fint da og, men kanskje litt mer rocka og kult. Nå ser du mer klassisk vakker ut, om du skjønner hva jeg mener! Det kommer liksom mer frem hvor pen du faktisk er! Nydelig!

    7. Elsker deg og dine videoer😍 Du er bare så bra😃👍
      Kan du lage creepy doll sammen med død brud👻🎃🕸

    8. Har også fulgt Sophie Elise sin blogg ganske lenge nå, og elsker de innleggene hennes hvor hun virklig viser en del av hjerte! Så boken bare måtte jeg ha!Synes boken var helt fantastisk! Leste den ut på bare noen timer, sånn som du sikkert også har gjort nå hehe (snap). Om ikke, gled deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg