Masse nye blomster til hjemmet!

Du vet det er på tide å dra en tur på Plantasjen når alle orkideene rundt i hjemmet virkelig har null blomster igjen, og krydderurtene på kjøkkenet er halvspiste og virkelig ikke ser ut i måneskinn lengre. Akkurat sånn var det her hjemme tidligere i dag. Så da fikk jeg dratt med Per Fredrik en tur på blomstershopping, og det ble en god del nye blomster til hjemmet! 

Måtte virkelig le av denne lille hagenissen, om man kan kalle den det, altså, sjekk det uttrykket på den da! Sååå fornyød!

En ting som jeg elsker å ha i hjemmet er virkelig orkideer. De pynter så fint opp, uten at de tar for mye “plass” visuelt, om dere skjønner? De bare er der på en fin måte!

Her er litt av det vi kjøpte. Legg merke til de små plantene i sølv pottene. Se så fine! Perfekte til å ha på badet!

Og gutten min som den sirkus artisten han er,  begynte han å kaste blomsterpotter opp i været. At han turte sier jeg bare. Hadde jeg gjort det hadde den potta gått i tusen knas, for å si det sånn. Hehe! 

 

Noe jeg tydeligvis ikke har fått med meg, er at de nå selger orkideer til syreparty. Så om du skal ha skikkelig rave hjemme, er det bare å dra på Plantasjen. Haha!

Så her er alt vi kjøpte. Det ble et par planter for å si det sånn. Hehe! Men, nå blir det ekstra fint hjemme. Og når jeg tenker meg om, passet det jo perfekt å kjøpe inn planter i dag, siden hushjelpen er her for å vaske. Så da blir det ekstra fint. Wii! 

11 kommentarer
    1. Så mange flotte blomster, Stina! Det pynter virkelig opp hjemmet ♥
      Jeg lurte bare på om du kunne begynne med outfits-innlegg? Og oppdatere “Antrekk”-kategorien mye oftere?
      Elsker stilen din, og trenger inspirasjon fra deg ♥

    2. Julie: Så koselig å høre! Ja, har lyst til å ta antrekksbilder oftere. Eneste problemet er at om høsten er det dårlig vær 24/7 og ekstremt vanskelig å ta antrekksbilder ute :/

    3. Heihei Stina❣❤
      Så fine blomster dere kjøpte❣
      På de bildene du la ut nå var det første
      Gang jeg så hvor super fint håret ditt har blitt😍😍😍😍😍 kan du ha sunne oppskrifter
      På snacks igjen?❤ Og en ny treningsvideo
      Igjen snart?❤
      Elsker bloggen din og videoene på yt channelen din❣❤ du er sååååååÅ super pen😍😍❣❣ du er ett stort forbilde for meg❣❤ god bedring vakre deg håper du blir helt frisk snart❣❣❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg