Ukens spørsmål #132

Kommer du til å slutte og blogge om du ikke blir frisk igjen?
– Oi, vanskelig. Jeg kommer nok aldri til å slutte og blogge. Men selvfølgelig blir det vanskelig å klare og blogge så bra som jeg vil, om jeg ikke blir frisk igjen. Men det skal sies at jeg har blitt ekstremt mye bedre i formen, etter at jeg fikk B12 sprøyte. Så jeg tror nok ikke det blir noe problem uansett.

 

Hvilket kamera er det du har kjøpt?
– Jeg ønsker ikke å si noe om det før jeg har fått testet det ut en liten stund. Hvis det ikke er noe bra, ønsker jeg ikke å skrive navnet på det, for da kan det være at noen av dere kjøper det i tro om at det er bra. Så ja, venter til jeg får testet det før jeg skriver noe om det! 

 

Liker du vinter eller sommer best?
– Jeg er definitivt er sommermenneske. Jeg hater kulde og mørke, så høsten er verst. Vinteren er helt ok, da det er snø og det gjør det lysere, og man kan stå på ski. Men det er ingenting som slår når det er varmt ute, og man kan være ute til alle døgnets tider, og det er lyst og fint. I tillegg er det myeeee lettere å jobbe som blogger når det er sommer, da det er lyst og fint hele tiden.

Blir ikke håret ditt slitt om du retter og krøller det nesten hver dag? 
– Det blir overraskende lite slitt. Mulig det er fordi jeg ikke kjører rettetangen og krølltangen oppi 220 grader. Jeg har de maks på 180 grader, og bruker alltid varmebeskyttende spray. I tillegg retter / krøller jeg det nærmere annenhver dag, istedenfor hver dag. 

Kunne du hatt “en dag i mitt liv” youtube video, så vi kunne sett hvordan en dag i ditt liv er? Med tanke på bloggjobbingen, og hvordan du gjør ting, og for å se hvor mye jobb du legger i bloggingen.
– Hmm, det høres ut som en god ide! Men jeg har lyst til å vente til jeg er helt frisk igjen, da jeg fortsatt er ganske dårlig, og ikke jobber 100% av hva jeg vanligvis gjør. Men det hadde absolutt vært gøy å gi dere litt mer innblikk i hvordan en bloggdag ser ut, så om dere har lyst til at jeg skal lage det, er det bare å si ifra!

Kan du ha flere Halloween tutorials?
– Jeg har allerede lagt ut 2 de siste par ukene, i tillegg til flere fra før av, så det får holde for akkurat nå. Hehe! Alle videoene kan du forresten finne i DENNE spillelisten. 

 

Hvis du ble spurt om å være med på skal vi danse, hva hadde du svart?
– Jeg hadde nok svart nei. Per Fredrik var jo med på det i fjor, og jeg sa hvor ekstremt slitsomt det er. I tillegg har ikke akkurat jeg en jobb der jeg kan ta fri den tiden jeg holder på med skal vi danse. Så det hadde nok blitt altfor mye for meg å dra på dansetreninger hver eneste dag, pendle frem og tilbake til oslo hver dag, i tillegg til bloggjobbing. Selv om det er jo et fantastisk program, som hadde vært gøy å vært med på!

 

Hvordan fordeler dere med tanke på penger når dere handler ting til huset som mat, møbler osv? Betaler dere halvparten hver eller?
– Vi betaler likt på alt av mat, strømregninger, fellesutgifter, osv. Og selvfølgelig møblene, hehe! Da vi flyttet sammen opprettet vi 2 bankkontoer, som er felles for oss begge. En til mat, som vi har et kort på, og vi begge setter inn like summer med penger hver måned. Det kortet bruker vi når vi handler inn mat til oss begge. Og den andre kontoen er til fellesutgifter som strøm, tv, internett, husforsikring, osv. Der setter vi også inn lik sum med penger hver måned. Anbefaler virkelig dere som skal flytte sammen med kjærestene deres å gjøre det samme. Da blir det veldig rettferdig og enkelt! 

 

Hvordan klarer du å holde huset ditt så ryddig? virker som det er ryddig til alle døgnets tider! Innlegg?
– Hmm.. Har egentlig ikke tenkt over at huset er så veldig ryddig. Men kanskje jeg skal skrive et innlegg med litt tips om dette? Er det noe dere vil lese?

 

Kan du strikke/sy med symaskin, har du symaskin?
– Nope! Da vi hadde om det på ungdomsskolen fulgte jeg virkelig ikke med i timen, og jeg likte virkelig ikke å strikke og sy, så det er ikke noe jeg kan. Jeg kunne jo strikke back in the days, men det er glemt for lengst!

 

Kan du lage videoer oftere?
– Jeg syns egentlig det holder med 1 gang i uka. Da klarer jeg å lage video, samtidig som jeg ikke får for dårlig tid med bloggingen. Å lage en video tar fort en halv eller en hel dag, så det er ikke noe som bare kan trappes opp uten videre. Så jeg tror nok at jeg kommer til å holde meg til å legge ut videoer på onsdager. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

38 kommentarer
    1. Kan du lage ett innlegg hvor du gir tips til vinterjakker? Jeg tenker sånn som man kan bruke ute i snøen, men som også er fin og varm.

    2. Tror nok du helt fint hadde klart “skal vi danse” + bloggingen din 🙂 Caroline Berg Eriksen klarte det helt fint, så tror ikke det hadde blitt så veldig mye vanskeligere for deg…

    3. Jaa, gjør den “en dag i mitt liv video”! Hadde vært utrolig gøy å se, ettersom du sier det er så mye å gjøre<3 Håper du blir frisk snart!

    4. Hei!
      Hva er din største frykt?
      Kan du lage en ny sminkevideo?😍😍😍
      Kan du lage 5 middagstips video?
      Kan du lage en ta på vippe video?

    5. 1. Hvor har du kjøpt bildene som er hengt opp på kontoret ditt ?
      2. Skal dere etter hvert henge opp gardiner og bilder og ha tepper eller liker dere å ha det såpass kleent som dere har det nå?
      3. Og kan du gi meg noen tips til hvordan man kan få kommet i gang med trening når man har veldig mye å gjøre? Jeg vil så gjerne komme i gang men jeg klarer det altså….

    6. Har du og Per Fredrik feiret jul sammen før? Hvordan får du ordentlig julestemning?

    7. Tror du at du kunne laget en video/innlegg hvor du gir tips til andre om hvordan det er å flytte sammen med kjæresten, hva som er lurt og om du har noen tips for de som kanskje ikke tjener så mye også?

    8. Hvor mange pakker/hair extensions har du i håret ditt? Er usikker på hvor mye jeg trenger da det er veldig tykt..

    9. Når man tar på fondaishen ( vet jeg skrev det feil😅) er den “våt” hele dagen eller tørker den❤️ Elsker deg⚽️

    10. Hei Stina, vil veeeeldig gjerne se en video med hvordan man holder d ryddig. Å rote er kanskje min verste uvane så hadde vært greit med noen tips❤️

    11. Kan du ha en julekalender i hele desember, hvor du legger ut et innlegg hver dag hvor du gir tips til julegave diy, filmer, julestemning osv, trenger ikke være lange og detaljerte innlegg;)

    12. Hei, skal du aldri klippe håret veldig kort igjen?
      Pleier dere å rydde huset selv eller kommer det alltid en som vasker for dere?? 😊😊😊

    13. Hei, Stina! Kan du ha en julekalender i hele desember? Det hadde jeg satt utrolig stor pris på🎄 Jeg vil gjerne at du lager et innlegg om hvordan holde huset ryddig😊

    14. Hei jeg lurer på om du syntes at det er flaut å kjøpe bodyer eller Hva det heter? Og hvor kjøper du dem?jeg syntes at de du har vist på bilder og videoer er veldig fine

    15. Hei jeg vil gjerne se en sånn video 😘Jeg lurte på om vordan blir du og pk til og feire jul?🎅🏻

    16. Hei på bloggen har du sagt at man burde ta “neglelakk” på nøkklene, MEN etter jeg gjorde det , skikkelig tynt lag med neglelakk, kom jeg meg ikke inn i huset fordi det var neglelakk.. hadde handla mat og jeg måtte gå 1,2 km for å kjøpe neglelakkfjerner for å fjerne all neglelakken på nøkkelen. Ikke smart av deg å gi tips om sånn, derfor anbefaler jeg sterkt at du slutter

    17. Hvilke fotolys bruker du for å ta bilder/videoer? Jeg vet ikke om du skal ta dette til ukens spørsmålsrunde eller om du kan bare svare direkte her?

    18. Stina, det kan IKKE jeg huske du har sagt, selvfølgelig hadde jeg ALDRI tatt på hakkene da?????? Tenk lengre en nesa da

    19. Spørsmål: Har du og per fredrik tenkt til å flytte,ja dt hadde jg satt storpris på om du lager en hvordan gjøre huset ryddig, og den 3 er at neglelakk på nøklene HJALP meg sikkelig😍💋💯💯💯✌️✌👌👌👌Men DU er mitt forbildet stina!💘✨🔥😘Jeg elsker deg SINNSYYYYYYYYYYKT masse babe❤️❤️❤️WORLD’S BEST BLOGGER💘💋😍❤️💯💯🔥🔥🔥🔥

    20. Hei Stina. Jeg lurer på om du har noe tips om hvordan du kan bli flinkere til å få motivasjon til å f.eks. å stå opp, gjøre plikter, gjøre lekser og rydde etter seg? Elsker deg stina!

    21. Hei Stina.Jeg er også venstrehendt?å lurer på om du kan lage en videio der du sier de tingene du liker best og minst med å vere venstrehendt ?elsker bloggen din😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg