Kveldens antrekk + nytt kamera!

Nå skal jeg straks kjøre til Hokksund, for å feire bursdagen til søsteren min. Både Per Fredrik og jeg var i Hokksund forrige helg for å feire henne, men da var det med familie. I dag er det jentebursdag, så det blir veldig koselig!

I går kveld kom endelig det nye kameraet jeg hadde bestilt, og i dag fikk jeg virkelig testet det ut. Kjente jeg ble litt oppgitt i starten da det var nærmest umulig å skjønne noe som helst av det. Men etterhvert klarte jeg å forstå meg på det, takket være ørten youtube tutorials. Så da fikk jeg tatt litt antrekksbilder til dere, før jeg drar til Hokksund! 

Uansett, nå begynner jeg å få litt dårlig tid, så jeg må nesten runde av. Men tar med meg kameraet mitt, og skal prøve å knipse noen bilder fra bursdagen i kveld! Husk å følge meg på snapchat “stinablogg”, skal prøve å oppdatere der i løpet av kvelden!

 

15 kommentarer

Siste innlegg