Tidenes søteste kjæreste

Okey, nå må jeg bare skryte litt av kjæresten min. Siden jeg har vært ganske dårlig den siste tiden, og spesielt de siste dagene, har han vært så snill og forståelsesfull med meg.

I dag kom han til og med hjem med en stor bukett røde roser, så jeg skulle ha noe koselig å se på mens jeg lå på sofaen og slappet av. Altså, hvor skjønt er ikke det? I tillegg ryddet han opp i hele stua, så det ble ekstra fint og koselig, så jeg virkelig kunne slappe av. Ah, det er kjæresten sin det!

Så her har jeg ligget i nesten hele dag og bare sett på serier, og slappet av, mellom jobbslagene. I stad da jeg hadde sminket meg og tatt bilder, hadde jeg kanskje brukt en time på det, og da sloknet jeg på sofaen i 1,5 time. Så det har blitt mye avslapping her i dag.

Meeeen, på den positive siden, har jeg virkelig fått catchet up på alle favorittprogrammene mine. Så det er jo veldig nice! Og jeg får lest kommentarene deres, og dere er så søte og skjønne. Blir helt rørt av å lese kommentarene deres jeg! Selv om jeg ikke får svart alle, så leser jeg absolutt alle, og dere skal vite at jeg setter så stor pris på støtten deres!

Nå skal jeg bare slappe av enda mer (sjokk) og forhåpentligvis føler jeg meg mye bedre i morgen! Krysser fingrene nå!

Forresten; når det kommer til onsdagsvideoen, så kommer ikke den. Siden video er veldig mye jobb, har jeg dessverre ikke hatt energi til å lage den. 

 

30 kommentarer
    1. Jeg syns skikkelig synd på deg. 😭 Du er verdens beste til å blogge å lage videoer Ta deg den tiden du trenger for å bli frisk igjen😍 Støtter deg 100%😍😘 Stå på😘 klem

    2. Jeg tror bloggere ofte føler seg “presset” til å alltid prestere. Vi lesere forstår mer enn dere tror. Selvfølgelig skal du ikke lage noe video eller jobbe som en helt (som du vanligvis gjør) når du er syk! Det forstår vi.
      Så slapp av, drikk masse også håper vi du snart blir bedre. Klem til deg!

    3. Hei Stina hvor er det teppe som ligger inne i chole sitt bur fra❓
      Elsker deg stina❤️ God bedring💙💙

    4. Per Fredrik er utrolig snill og omsorgsfull<3 det samme er du:-) Håper du blir bedre til imorgen<3 Å ha det slik som du har det nå er virkelig det du fortjener minst. Slapp av videre og hvil til du føler deg sånn halvveis bra i hvertfall😘😊

    5. Det høre deilig ut! Jeg skjønner kjempegodt at du ikke lager noen onsdagsvideo, det er jo mye jobb (ikke det at jeg lager videoer men du skal filme, redigere, sette opp utstyr og sikkert mye mer som jeg ikke har greie på). God bedring Stina, krysser fingrene for at det er b12 du har💕💕💕

    6. Lurte på om du kunne si et fast klokkeslett eller sånn ca når du skal legge ut videoer på onsdagene?? Imindre du ikke er i form til å legge ut da😊😊 Forretsten elsker bloggen og YouTube kanalen din<3<3

    7. Goooood bedring Stina💕 Elsker bloggen din💖 PS:
      Kan du gjøre en mixsed up makeup challenge? (Når du
      blir frisk da)

    8. Støtter deg 100%
      Stakkar deg. Det går bra at det ikke
      blir noen video. Men jeg krysser
      fingrene for at det ikke er noe galt.
      😭😭😭😭. God bedring Stina💞
      Du er den beste bloggern💞💞💞
      Stor bamseklem fra meg. Du er best💞💞

    9. Å stakkars deg ❤️ Håper du blir bedre i morgen 💛 God bedring ❤️ Foresten jeg elsker bloggen din 😍 Du er så flink til å blogge !💛

    10. Håper du snart blir frisk og får mer energi❤️
      Det er bare og kjenne på energien om den er for lav til og lage video! Trenger du en liten pause støtter vi deg 100% god bedring Stina

    11. Et tips kan kanskje være å ta bilder til blogginnlegg for to dager om gangen? Jeg vet at du bruker mye tid på å sminke deg og krølle håret osv. Så kanskje du kunne bruke tiden du sminker deg på noe annent? Jeg skjønner at du vil pynte deg litt opp for bildene, så da kan du kanskje ta bilder for to dager om gangen så slipper du å sminke deg på dag to. Altså at for eksempel i morgen sminker du deg og tar bilder for blogginnleggene du skal legge ut i morgen OG for de du skal legge ut på fredag. Da slipper du å sminke deg på fredag og sparer kanskje litt tid og krefter? <3
      Uansett god bedring Stina! Håper virkelig at du føler deg bedre snart. Og husk, når de fleste andre er syke er de ofte hjemme fra jobb og skole, så det gjør ikke noe om du kommer ut med bare ett (eller ingen) innlegg noen dager❤️

    12. Vi støtter deg fullt ut. Når du ikke har krefter til å lage video og skrive innlegg, så forstår vi det❤️ Ikke press deg så hardt :/
      Vi digger deg uansett om du er borte fra bloggen 1 dag eller 4 dager. Ta den tiden du trenger til å bli frisk igjen😘 Krysser fingrene på at det bare er B12 mangel!🙌🏼

    13. Jeg skriver ganske mange kommentarer på bloggen din for tiden, (oppmuntrende kommentarer da😊😘) Men lurer på om det gjør deg litt sliten av å lese alle? Vil bare få deg glad og sånt men vet ikke helt om det hjelper?😬❤️❤️

    14. Kjære Stina.
      Jeg leste nettopp innlegget om at folk anklager deg for dyremishandling. En hund trenger et sted som er sitt, i form av et bur. Et sted hvor hunden føler seg sover, føler seg trygg – det er deres hjem.
      En hund skal ha et bur. Det er kjærlighet når man gir hunden det den trenger for å føle seg trygg.
      Kjære Stina. Ønsker deg god bedring, ta deg en liten pause fra bloggingen til du er i form igjen. Forstår forventningspresset du står overfor, men alle trenger en pause.

    15. Hei! Du, jeg lurte på om du har vært hos legen og undersøkt hva som er galt?
      Jeg har selv ME, og hatt det i Ca 6 år. sånn du beskriver formen din kjenner jeg veldig igjen! Det som er kjipt er at det ikke kommer frem på prøver. Kan ta veldig lang tid for og få diagnosen. Bare ett tips! Om de ikke finner noe feil på prøver osv, nevn det for legen 🙂

    16. Så koselig gjort av kjæresten din – det er viktig å få litt ekstra pleie når man er dårlig :)Håper virkelig for din del at de finner ut av hva det er, men det kan jo hende du bare er litt overarbeidet, og utbrent? Da klarer man ikke noe annet enn å sove, selv om man gir kroppen det den trenger av mat og drikke…
      Håper du raskt får svar, og blir bedre! Klem til deg 🙂

    17. Så utrolig skjønt av han! 🙂 Virker som dere har det veldig fins sammen. Masse god bedring <3
      Er veldig glad for at du har åpnet opp kommentarfeltet igjen Stina. Liker å kunne legge igjen en hilsen eller et kompliment. Har funnet ut at det faktisk er sant at man blir gladere av å gi andre mennesker ros. Har blitt flinkere på å fortelle folk rundt meg at de har fint hår, pent smil eller en flott kropp, istedenfor å bare tenke det og være misunnelig. Ingen vits i å være sjalu på at andre er pene, man føler seg mye bedre av å si det til dem, være glad på dems vegne og få dem til å føle seg bra også!
      Veldig klisjè, men utrolig sant. Følte bare for å dele dette, så forhåpentligvis noen haters leser det og tar det til seg.

    18. Kommer du til å skrive på bloggen kva prøvene du tok hos legen for noen dager siden, kva de prøvene viste.

    19. Hei Stina, jeg lurer på på hva den marmor “tapeten” eller hva det er, er fra. Den du har klistra på pulten din… håper på svar, klem <3

    20. Hei Stina! Synes du har en utrolig søt blogg med mange gode tips og elsker bildene dine. Jeg er en jente på 18år og har ikke alt for mye penger og lurer på om du har noen tips til spesielle småting/handlinger jeg kan gjøre for å vise at jeg setter pris på kjæresten i hverdagen?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg