Håper dere forstår..

Jeg er så drittlei av å være syk. Alltid vært sliten, og aldri orke ting jeg faktisk vil. Jeg får nesten daglig kommentarer fra sinte blogglesere, som kjefter på meg fordi jeg ikke svarer alle kommentarer her på bloggen. Men når jeg har sittet i timesvis å skrevet innlegg og tatt bilder, da er det ikke energi igjen til å svare dere som betyr mest. Jeg har lenge slitt med at energien er ekstremt lav. Og det har bare blitt verre de siste månedene.

Hodet mitt fungerer virkelig ikke heller. Helt på starten av dagen, da jeg har energi, fungerer hodet mitt helt fint. Men utover dagen, og da snakker vi etter bare noen få timer, så fungerer ikke hodet mitt lengre. Da klarer jeg nesten ikke regne 1+1 engang. Så det sier jo litt. Helt tiden er synet mitt ekstremt blurry, fordi jeg er så sliten. Jeg har vært hos optiker, og det er ikke synet i seg selv det er noe galt med. Det fungerer helt fint. Men fordi jeg er sliten så blir alt blurry og ufokusert hele tiden. Ofte kan jeg sitte i timesvis bare for å prøve og finne ut hvordan jeg skal skrive noe, fordi hodet mitt ikke fungerer. Og når jeg til slutt endelig får frem noen ord som jeg selv syns er bra nok, og publiserer det, ja da får jeg kjeft av lesere, fordi det ikke er godt nok. 

Når man er blogger er det ikke noe som heter sykemelding. Hadde jeg vært i en “normal” jobb hadde jeg garantert blitt sykemeldt på langtid, fordi jeg er så syk. Men fordi jeg jobber som blogger, og ikke vil skuffe dere, så prøver jeg alt jeg kan å skrive gode blogginnlegg til dere hver dag. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Annet enn at jeg vil bare gi dere litt innsyn på hvorfor ikke bloggen er helt tipp-topp om dagen, og hvorfor jeg ikke svarer alle spørsmålene deres i kommentarfeltet. Håper dere har forståelse, og ikke slenger mer drittkommentarer til meg om dette. 

 

79 kommentarer
    1. Kanskje det hjelper å ta den dag fri? Og ikke blogge liksom❤️ Ønsker deg alt godt, og hoper du blir frisk igjen😘 LoveU💖💖

    2. Jeg forstår det kjempegodt. Og jeg skjønner. Men ein dag håper eg det går kjempegodt med deg. PS: Du er forbilde mitt.

    3. Jeg ser at du jobber veldig hardt, og er kjempe flink! Jeg syns at du fortjener en pause, selvom du ikke vil skuffe leserens dine.

    4. Hei Stina💗Jeg forstår deg💗
      Jeg er super glad i deg💗
      Skjønner du Ikke altid har tid
      Til å svare💗Bare slapp av videre av kvelden

    5. Jeg syntes synn på deg… Det er ikke rettferdig at du skal jobbe og jobbe når du er syk, og at noen ikke blir fornøyde når du prøver så godt du kan. Jeg syntes at du kanskje skal ta en ferie 1 uke. De som har et godt hjerte skjønner om du trenger en liten ferie.

    6. Åååååå stakkars. Jeg tror att jeg har et tips til deg. Du må minst reise 1gang i måneden for å på en måte “skifte hjerne” slik at du slepp å tenke på andre ting. Pappa er sånn, og det hjelper med han.

    7. Stina, ta deg en pause. En pause til du føler du klarer det. Du er bra nok, MER enn bra nok. Selv de sterkeste klarer ikke alt hele tiden, så jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta en liten bloggpause, eller blogge litt mindre, selvom du ikke vil skuffe leserne dine:-)
      Stå på, du er superflink<3

    8. slutt å syt du har jo nesten den enkleste jobben som går snn å ha.
      Du skriver at du er så syk men egentlig er det ikke så ille du ksn ta deg en pause av blogging i 1 eller 2 uker.Det burde du da klare eller der det for lite for deg.😾😨

    9. Jeg forstår❤️Ikke bry deg om at du bruker tid, ikke bry deg om hates❤️Bedre sent enn aldri💕Konsentrer deg på å bli frisk, elsker bloggen din!!

    10. Ta deg en pause en dag eller to!💗
      Det virker som du virkelig kunne trengt det!💗
      Du skuffer oss ikke med å ikke blogge,
      bare gi beskjed i forveien, så skjønner vi deg godt!!💗
      Det som isåfall vi leserne synes er dumt og litt trist, er
      at vi merker at du sliter deg ut for mye bare for å få oss glade💗
      Det er jo en fin tanke, men først å fremst nå bør du begynne å
      tenke på deg selv💗 DU kommer før ALLE andre!! Om du ikke
      har det bra med deg selv, da får ikke vi det like bra med oss..😢💗💗
      Og jo bedre du føler deg, desto bedre kommer du sikkert til å blogge💗
      For at du skal være er god blogger, bør du ha det godt💗
      God bedring Stina💗

    11. Forstår deg godt😎Gjør ditt beste, det er godt nok!!
      PS:lurte på om du kunne lage et innlegg om hvilke treningsøvelser du gjør for tiden?☺️

    12. Vær så snill, ta deg en pause. Ikke ta pause i 1-2 dager.. ta pause i en uke +/- .. Dette er ikke sunt i det hele tatt, tro meg.. Det blir ikke bedre med tiden hvis du ikke tar deg en pause

    13. Forstår veldig godt! Men du kan faktisk ta en pause, sykemelde deg litt. Ta en uke borte fra all jobb. Så får du vært hos legen, og funnet ut av litt og forhåpentligvis få noen medisiner som hjelper <3 Anbefaler det virkelig. Bare si ifra hvilken dato du er tilbake, så vil leserne forstå! Stor klem

    14. Kjære Stina💗 Du kunne trengt noen fridager nå, bare
      ta den friheten du trenger💗 Du skuffer oss ikke i det hele tatt!!
      Jeg skal ikke si at jeg skjønner deg, for det vet jeg ikke om jeg gjør. Jeg er ingen blogger og aner ikke hvordan bloggerlivet er.. Men jeg vet det er ganske tøft til tider..💗😪 Men det er dumt eller kanskje litt trist for oss leserne og få vite at du tror du skuffer oss… Det du må tenke på nå, er deg selv!!💗 Det er snilt av deg for oss andre at du bryr deg så mye om oss!!💗 Men er det snilt for deg selv og kroppen din?😬 Du må ikke tenke på oss ALT for mye, du er bare et menneske du også, du blir selvfølgelig sliten og lei innimellom, og det må jo vi selvfølgelig tåle💗 God bedring Stina💗💗💗

    15. Jeg forstår deg 100 prosent! Nå har jeg begynt å bli forkjølet!😕 Men jeg syntes at du burde ta deg 1 eller 2 uker fri fra bloggen! Slappe helt av! Tenk deg om, du har blogget hver dag i mange år. Jeg syntes at du burde ta en pause❤ Jeg er en stor fan av deg og vil bare det beste for deg!❤ Ikke bry deg om de som slenger dritt😙 Elsker deg!❤

    16. Har du testet stoffskiftet ditt Stina? Har du lavt stoffskifte går alt tregere i kroppen så symptomene dine høres litt mistenksomme ut.. Ville nok sjekket dette ettersom det er en veldig vanlig ting! Kan også føre til depresjoner o.l., så om du har mange slike dager hvor du føler deg langt nede er det verdt å sjekke ut 🙂
      God bedring❤️

    17. Jeg tror at du burde slappe skikkelig av! La PF skrive et gjeste inn legg eller fler FKS. I noen dager så kan du bare slappe helt av! Jeg også har hatt blurry syn men det var fordi jeg var så trøtt og bare ikke orka mer! Men jeg skjerpa meg var litt snillere mot meg selv,lot meg spise litt hva jeg ville, og bare glemte livet mitt litt og nå er jeg i kjempe form😏 Bare slapp av, vi er alltid stolte av deg💕 Bli bedre snart😍 LY❤️

    18. Jeg forstår 100%!❤️ Jeg synes du burde ta en fridag!💖 Så kan du få slappet av og slippe å tenke på alt stresset med bloggen❤️❤️❤️ Det synes jeg du VIRKELIG fortjener!😘 Helsa di er MYE viktigere en bloggen❤️

    19. Dersom du ikke føler deg bra må du ta deg en pause, om så bare en dag! Du vil ikke bli bedre av å presse deg for mye, det vil bare gjøre at du vil gå på en smell. Ta deg en dag eller to hvor du bare kobler helt ut, ikke tenker noe på blogg eller annet! Plei deg selv, du fortjener det

    20. Herregud! At folk ikke bare kan oppføre seg! Hallo e forstår hvordan hun har det❤ Å at folk skal Være sint får at hun ikke svarer på spørsmålene sine!? Ser skjerp dokke

    21. Det kan også være at man sitter for mye forran PC-skjermen, mobil iPad osv. Da blir man oftest veldig sliten og trenger en pause. Bestem deg for at du foreksempel tar deg en hel dag fri uten noe som helst verken mobil PC eller ipad. Omså ta deg en hyttetur hvor det ikke er noe Internett-tilgang

    22. Alle som har ett godt hjerte forstår💙 Ta deg en dag fri!! Du har fri 0dager i året….. kom igjen Stina! INGEN som har ett godt hjerte blir sure vis du tar deg fri for exempel på søndager! ❤️You the best❤️

    23. Oii uffda!!:( Stina det jeg synes du burde gjøre er å ta deg 3 dagers pause eller mer om du trenger.. ta deg en pause rett og slett . En pause til du føler du klarer det. Så jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta deg en liten bloggpause<3 Du har et utrolig god hjerte siden du ikke vil skuffe leserne dine,
      Men de leserne som faktisk bryr seg om deg, er de som forstår deg! Så null stress<3
      Stå på, du klarer det, du er suuperflink!!

    24. Håper du får det bredere snart du burde ta deg en pause en uke ❤️Vist du sier i fra først så vi skjønner det💟💟 elsker deg stina❤️ God bedring💜💜
      Hilsen jente 11 år😘😘😘

    25. Sorry assa, men nå synes jeg du er ganske urettferdig. Det virker som folk bare er negative og slenger dritt. Jeg kommenter ofte på innleggene dine og bestandig positive, og kommentarfeltet er fylt opp av gode kommentarer. At du er syk og sliten forstår jeg, og jeg ønsker deg god bedring Stina, men jeg synes bare du blir litt urettferdig akkurat der. Håper ikke du tar det ille opp, men kanskje tenker over til neste gang at noen kan bli litt lei seg over at du skriver om at det er så mye negativt, når vi bruker tiden vår på å skrive noe positivt i håp om å gjøre dagen din bra..<3

    26. Ta deg en god pause. mange bloggere har pauser i lang overtid, opptil flere måneder, da er det greit om du kan ihvertfall og minst ta deg 2 dager fri. ikke blogg i to dager ta og slapp heller av. hvis du føler at du savner bloggen, skriv EN blogg innlegg bare så er du sikkert frisk med engang!!
      håper du blir fort frisk, god bedring!!

    27. Har du hatt kyssesyken før?
      Jeg hadde kyssesyken i et halvt år fordi legene ikke fant ut hva det var som feilet meg. Man skal jo ikke gå med en sykdom i så lang tid som meg, hvertfall ikke en sykdom som kyssesyken.
      Etter kyssesyken ble det mye i livet som ble satt på vent, fordi legene ikke fant ut hva det var. Jeg fikk påvist at jeg hadde B12 mangel, SELV om jeg spiser masse masse kjøtt og elsker kjøtt. Jeg tar nå sprøyte hver mnd pga B12 mangel, og om jeg ikke får i meg den sprøyta er jeg helt ødelagt. Jeg kan sove i en uke i strekk, jeg klarer ikke jobbe, ikke gjøre en ting.
      Så et tips: Gå til legen å si at du vil sjekke deg for lavt stoffskifte OG (det viktigeste) B12 mangel.

    28. Jeg fortår deg 110% Stina♥ Jeg synes du burde ta deg et par uker fri hvis det gjør deg bedre♥♥ Ikke tenk på å skuffe leserene dine for jeg tror nok de beste leserene forstår at du trenger deg en pause så du slipper og tenke på alt med bloggen♥ De fleste vil deg nok det beste og jeg tror ikke jeg er den eneste som synes du burde ta deg fri :* Uansett, bare ta deg litt fri til og få koble av og bli bedre igjen fordi det fortjeneer du i høyeste grad♥ Du som ikke kan bli sykemeldt fra jobben din :/ Stakkars 🙁 Men uansett, jeg elsker bloggen din og vil bare det beste for deg sånn at du ikke skal bli verre, for det er jo bedre med 1 blogginlegg i uka enn atdu må presse deg selv til og blogge 2-3 ganger om dagen♥ Jeg elsker deg og bloggen din, du er ett av forbildene mine♥

    29. Stina❤️
      Drit i de som slenger dritt!!De aner ikke hvor snill, pen og omsorgsfull du er😘For meg spiller det ingen uke om du tar en uke eller et år fri fra blogging❤️Bare at du blir frisk❤️❤️Jeg forstår absolutt hvirdan du har det.Fra sommer til nå har jeg slitt med samme problem og jeg bare tar en uke fri og det bli bedre for en måned nesten👍🏼Håper du blir bedre og finner ut hva dette er🤘🏻stå på💪🏼LY❤️Jeg fårstår 100%❤️Masse klemmer❤️😘😘

    30. Til Anonym jeg syntes det er skikkelig teit av deg og sitte der slenge dritt til Stina når hun faktisk er syk😡 Og jeg vet jo at du sikkert et bare litt misunnelig på hun men selv om!!!! Unnskyld at jeg ble litt sur der men jeg blir rett og slett sint! Uansett håper du blir frisk snart Stina❤️❤️❤️<3 Glad i deg, Du fortjener en pause❤️❤️❤️

    31. Ta deg en pause og kom deg ut. Om du sitter inne foran mac’en i opp til 10 timer hver dag er det ikke rart at du blir sliten og slapp. Det et skikkelig viktig å være ute, og få variasjon i miljø hvor du jobber. Tror det hadde vært bra for deg å ta en bloggside på 1-2 uker, om ikke mer

    32. Skjønner deg godt Stina<3 Du er en drit kul blogger!💘Du burde ta deg en pause. Stå på dette klarer du❤

    33. Hei Stina. Det er leit å høre hvordan du har det. Jeg har selv ME og det du forteller minner desverre veldig om det. Fortsetter formen din sånn, bør du få utredning på sykehuset. Om du fortsetter å presse deg selv vil det bli mye verre. Jeg beklager. 🙁

    34. Bare ta fritt en stund til du på en måre har laddet op bateriene å så kan du legge ut på snap nor du er til bake husk at helsa di burde komme forran oss 💝ilu💝 god bedring!!

    35. Du trenger virkelig å ta deg en pause! Helsen er så mye viktigere enn bloggen. Dette kan føre til at du blir veldig syk og det kan påvirke deg og hverdagen din senere i livet! Om noen virkelig blir sure for at du tar deg fri når du er så syk, skjønner jeg faktisk ingenting. Ta deg noen fridager for deg selv og oss. Jeg blir veldig bekymret for deg, pass på deg selv! ❤️

    36. Først og fremst så har du time hos legen på tirsdag, og da kan du forklare åssen du har det. Ta prøvene som trengs, og egentlig ta det derfra. Sånn du forklarer det var jeg helt i starten da jeg begynte å slite med depresjon og angst. Trodde jeg hadde ME ellerno siden jeg var så jævlig sliten. Håper virkelig ikke det er det i ditt tilfelle, men muligheten er der. Lykke til 💕

    37. Jeg forstår veldig godt at du har det sånn. Egentlig burde du bare lage et innlegg hvor du forteller oss at nå sykemelder du deg selv fordi du rett og slett må ta vare på din egen helse enn å tenke på at vi skal ha innlegg å lese hver dag. Du burde bare bestemme det for et tidspunkt (da mener jeg ikke en fridag, men så lenge du føler for) for å ta en pause og få igjen energien din.
      Det er mye bedre at du tar deg flere dager fri, for å så klare å skrive tilbake til alle kommentarer fra dine lesere og forbedre dine innlegg enn at vi (mener ikke alle altså, men “haterne”) skal klage på at du aldri svarer oss og at du ikke har mer spennende å gi oss.
      Håper du blir bedre etter legetimen! <3

    38. Du har enten lavt blodtrykk, jernmangel eller b12 mangel. Hilsen ei med mangel på alle tre og samme symptomer som deg. Men, med svimmelhet og kvalme i tillegg.

    39. Synest at du er kjempe flink Stina, men eg har en beskjed:
      Dei som skal seie noko stygt kan like so godt berre holde kjeft, for Stina sit og arbeida rompa av seg på grunnav at ho ikkje vil skouffe oss, men dei som berre hata kan like so godt berre lese og viss dei har noko stygt og skrive kan tenke om dei ville ha sagt de face to face😡

    40. Hei, Stina💕 begynte å lese bloggen din i sommer, og jeg er en person som holder meg til det gode gamle og blir ikke ofte fast leser av blogger jeg går inn på. Men jeg er så glad i å lese bloggen din! Du er en skikkelig inspirasjon, og jeg kjenner på en måte en slags “stolthet” over alt du har oppnådd i en såpass ung alder. Jeg er 18 år, og jeg sitter og snakker om deg, per-Fredrik og chloe og smiler.
      Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men du fortjener absolutt å høre hvor flink du er. Man trenger ikke alltid å være på topp, og jeg håper du føler deg litt bedre med gode tanker fra alle oss lesere som er glad i deg💕

    41. Jeg synes faktisk at du skal ta deg noen dager fri for å prøve å komme deg på sporet igjen 👍🏻❤️

    42. Forstår deg veldig godt <3
      Og det er lov å være sliten, og da må man også huske å lytte til kroppen sin når den sier i fra 🙂
      God bedrings klem fra meg <3

    43. Stina, du EE kjempe flink og du gir deg ikke bare for leserne dine, du er et fantastisk menske, stå på fordi jeg vet du kan og du gjør, glad i deg❤️😘❤️😘

    44. Du kan kanskje ikke sykemelde deg slik som man kan på “vanlige” jobber, men du kan ta deg en pause når du vil, slik vi med andre jobber ikke kan. Det er bedre å ta vare på helsa si enn å prøve å prestere godt her på bloggen hver eneste dag. Skriv at du tar deg en pause, det trenger du virkelig, de trofaste leserne dine vil forstå 🙂

    45. ikke bry deg om hva andre skriver når de slenger dritt. du er et fantastisk menneske som skriver på bloggen og bryr deg om lesere! ELSKER BLOGGEN DIN!!<3<3<3

    46. Det er så fantatisk å lese gjennom alle disse søte kommentarene til alle de snille folkene der ute som vil støtte deg<3
      Det har jo enda ikke kommet nytt innlegg (prøver ikke å presse deg på noen måte) Så jeg begynner å bli bekymra for deg😞 Vil deg kun der beste, og det er så trist å høre at du har det sånn. Jeg håper så INDERLIG at du blir frisk igjen etter kanskje en liten pause.
      Husk: Om du tenker at vi blir skuffa av at du tar deg en pause, så tenk fuck dem. Du må alltid passe på din egen helse, ikke la noen stå i veien. Får du hate, så kan du faen meg gi dem hate tilbake selvom det kanskje ikke er så lurt.
      Ok nå babler jeg om masse som kommer inn i hodet på meg! Vil bare at du skal tenke på deg selv forran oss noen ganger<3

    47. Kan du ha diskusjoner og spørre leserne om ting på facebook i stedet for på bloggen og stenge komentarfeltet igjen. Så tenke at å jobbe fra tidlig til sent blir litt mye i lengden. Det er bedre å blogge mindre en periode. En å gå på en smell og ikke klare å blogge på lenge. At kroppen sier stopp. Høres ut som du trenger en pause.

    48. Jeg vil fortsette å lese bloggen din. Leser ikke hver dag heller så ingen krise. Leserne dine vil vel ditt beste. Så synes jeg bloggere burde kunne ta fri inimellom uten at det skal være negativt for de.

    49. Jeg syntes du skriver utrolig bra og forståelsesfulle blogg innlegg uansett. Du er så syykt flink. Stå på 😇😄

    50. Hei Stina!
      Jeg vil bare si at jeg har hatt det nøyaktig slik du forklarer nå en god stund! Jeg forstår deg ekstremt godt og kunne egentlig tenkt meg å prate litt med deg om det da det sikkert gir deg like mye frustrasjon og spørsmål som det det gir meg. Jeg har lagt ved mailen min så du kan se den, så gjerne send meg en Mail hvis du vil prate litt. Forstår godt om du ikke orker å skrive eller snakke akkurat nå, men vit at muligheten er der ☺️ Jeg svarer nok ikke alltid så raskt med det første, men det betyr også at det ikke er noe press på at du trenger å gjøre det heller! Hvis ikke- masse, masse god bedring! Føler så ekstremt med deg og vet godt hvor ubehagelig, ekkelt og frustrerende det er! Vi lesere forstår ❤️

    51. Jeg forstår deg virkelig❤️❤️❤️❤️❤️ du er mitt beste idol
      I ❤️U.
      De som forstår synes at du skal ta deg fri noen dager
      Du trenger ikke bry deg om de som slenger dritt de forstår ikke hvor slitsomt det er❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Til Stina og Chloe🐶

    52. Skjønner deg veldig godt!❤️ Synes du er kjempe flink, og alt du gjør er mer enn bra nok❤️ Ikke bry deg om de som har så lit liv at de må slenge dritt for å føle seg bra. Du er favoritt bloggeren miin, og jeg gidder ikke å lese andres blogg fordi det kan bli litt kjedelig. Men med deg er det nesten som om vi er venninner😊 (PS: bor i Sandefjord jeg å, og ble kjempe glad når jeg fikk vite at du skulle flytte hit)

    53. Du har kansje sjøgrens sykdom eller revmatisme veninna mi har de og er sliten hele tida og blurry sym :0 eller migrene du Bør få de sjekka ut !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg