Elsker denne pelsen!

Whoop whoop! God fredagskveld folkens! I dag har virkelig dagen bare sust forbi. Så jeg har ikke rukket å oppdatere dere før nå. I dag dro Per Fredrik og jeg tidlig fra Sandefjord til Hokksund for å dra i bursdagen til søsteren min. Chloe ble med, og dette ble en skikkelig prøvelse på bilkjøring for henne. Og det gikk overraskende bra! Hun pep bare de første 10 minuttene og spydde rett før vi var fremme. Så det var veldig bra i og med at det var biltur på nesten 2 timer.

Men uansett. Det ble veldig koselig middag hos søsteren min med hele familien min. Familien min er jo noe crazy morsomme så heldigvis hadde jeg med en vinflaske til Per Fredrik så han holdt ut. Haha!

Nå skal vi straks kjøre hjem til Sandefjord igjen og jeg er så stappmett etter masse taco og kake! Her er forresten litt av antrekket jeg hadde på meg i dag. Elsker denne fake pelsen! Den er så fin og perfekt å bruke inne!

 

12 kommentarer
    1. Hei! Det virker som dere har hatt en fin dag, så bra!!!
      Jeg må bare spørre om i videoen med harley quinn-lokken så er det noe man skriver på på kjeven. Jeg vet du sa det men hørte ikke ordentlig hva du sa…. Kan du svare hva det sto! Jeg ble skikkelig inspirert av lokken så tuuusen takk!!😍😉😉😛😛😛 Elsker deg!!

    2. Hadde det samme problemet med min papillon da han var valp. Han likte ikke buret sitt, og han ble fort bilsyk. Vi kjøpte en sele til han hos dyrlegen som kan festes i setet, slik at hunden kan sitte uten bur, og være helt trygt festet, han har aldri vært bilsyk eller ukomfortabel i bilen siden, og vi har kjørt rundt 5 timer i bil nesten i en strekk (med tissepauser selvfølgelig). Bare et tips som dere kanskje kan få nytte av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg