Jeg får panikk av å tenke på det!

God morgen!

Nå er jeg klar for en tur til Oslo. I dag skal jeg ta vippe extensions refill, og det kjenner jeg at blir så digg nå! De siste dagene har de ikke vært on fleek for å si det sånn. Og da føler jeg meg bare ikke like fresh. Så nå blir det ekstra deilig å få fikset på de!

Men herregud. Noe som ikke var helt gått opp for meg før nå, er at søsteren min på tirsdag ble 27 år. Det vil si at jeg blir 24 år i februar. Noe som helt ærlig freaker meg ut ganske mye. Altså, hver gang noen spør meg hvor gammel jeg er sier jeg fortsatt 20 uten å tenke meg om. Selv om jeg egentlig er 23. Det er ikke sånn at tiden har gått så sykt fort. For jeg har gjort så mye med tiden min. Så det er ikke saken her. Det er bare det at alderen min har gått så fort. Plutselig har jeg blitt voksen liksom. Og skikkelig voksen også da..!

På mange måter elsker jeg at jeg er voksen, og friheten det fører med seg. Men samtidig får jeg litt panikk over at jeg begynner å bli så “gammel”. Hmm.. nei folkens. Å bli eldre er ikke en enkel sak å snurre hodet rundt.

Men på en helt annen side. Se hvor sykt fine krøller jeg hadde da jeg stod opp i dag da? Det er liksom 2 dager siden jeg krøllet håret mitt, og enda er krøllene så sinnsykt fine! Ah! Det er bare så deilig det! Og tidssparende! Haha!

Okey. Det her ble bare tidenes mest surrete innlegg med tanker om alt mulig. Men det blir fort sånn når jeg setter meg ned for å blogge og ikke har bestemt meg på forhånd hva jeg skal skrive om. Anyways, nå skal jeg inn på kjøkkenet og lage meg en kaffe til å ha med i bilen også må jeg vekke gutten min som skal passe lille Chloe i dag!

 

13 kommentarer
    1. Kos deg masse i Oslo, gleder meg til å se når de nye vippene er på plass 🙂
      Blir 23 år i Februar, å venter mitt første barn i Desember, så jeg føler meg utrulig gammel for tiden 😛
      Her er det mamma som går å lyver om alderen min, når vennene hennes spør hvor gammel jeg er, så sier hun at jeg er 19 eller 20, men så er jeg snart 23 😛

    2. Hei Stina.Jeg tror at du kommer til å se ut som en 20 åring når du er 30 for du er så flink til å trene å du vet akkurat hvordan du får makeup onfleak 😘Elsker bloggen

    3. Hei
      Hvordan selger man klær på nett? Er det trygt å oppgi kono nr til andre? Og hvordan regner du ut frakt og sånt?

    4. Kjære, snille, søte, gode, koselige Stina. Kan du plis lage eit innlgg om ”ulemper med å ha lange negler”. Kos deg vidare. Blir spennande å se deg med nye vipper.

    5. hei eg elsker bloggen din selv om eg e gutt… men eg drite egt i de eg e ein gutt så liker å lese blogger.:-D

    6. Ukens spørsmål : Har du en ting som en bamse,smykkeskrin
      ,som du har fra du var liten og ikke vil si til noen ??
      PS:you are the best blogger💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg