Snapshots fra hverdagen min

I dag tenkte jeg å gjøre noe helt nytt. Nemlig å vise dere noen snapshots fra den ufiltrerte hverdagen min. Der ikke alt er superrosa, og pyntet opp. Men heller mer hverdagslig. Så lets go! 

 

Ute på shopping med Per Fredrik og Chloe. Dette er første gang Chloe har vært med inn i en butikk, og oppe i en veske. Og det gikk så utrolig bra! Selv om hun noen ganger prøvde å komme opp til meg, var hun for det meste flink og lå i veska. Fikk en deeeel blikk fra andre som sikkert lurte på hva hun var for noe. Haha!

Når søsteren min var hos meg på overnatting for et par uker siden, blogget vi om det. Og slik så det ut “behind the scenes”. Jessda, må opp med masse studiolys for å ta bloggbilder om kvelden.

Hver gang jeg parkerer tar jeg alltid bilde av at jeg har låst bilen. Har vært på vippetime et par ganger for mye, til å ikke gjøre det. Anbefaler ingen å ligge på en benk i 2 timer mens man må ha øynene lukket, og tenke “hmm, husket jeg å låse bilen?”.

Søte jenta mi som alltid vil ligge så nærme meg som overhodet mulig. Så her har hun sin faste plass mens jeg jobber. Altså på pulten min.

Veldig ofte går jeg på tur med Chloe ned til vannet, og det er så vakkert her!

Ute på biltur med Per Fredrik og Chloe. Skal sies at bilen ikke var i fart på bildet, sånn bare for å understreke det til dere som liker å pirke på aaaalt.

Per Fredrik og jeg har kjøpt sikkert 10 forskjellige leker til Chloe. Men hva liker hun best å leke med? Bh’ene mine.. Hver eneste gang jeg glemmer å lukke døren inn til walk in closet, og har lagt igjen klær på gulvet, kommer hun løpende ut med bh’en min i munnen. Så løsningen var enkel; hun fikk en av mine gamle som er altfor små. Jaja, shtøgg farge og perfekt for Chloe. Haha!

22 kommentarer
    1. Så søt Chloe er.😍Kanskje hun missuner deg som bruker bh så hun måtte ha en selv.😀Finne bilder,elsker bloggen.💟

    2. chloe er bare så skjønn. jeg har en hund som er blanding av papillon og chihuahua. da den var valp, tok den trusene mine fra badet haha. fant de igjen under sofaen

    3. Jeg har en katt, og han skal alltid leke med ting som jeg bruker og trenger, mens han nesten aldri bruker lekene sine. Haha.

    4. Min yorkie er gal etter de brukte trusene mine og bokseren til kjæresten. Og sokker som er rullet sammen.. Ho ville ikke ha noen leker når hun var valp, bare klær liksom :’)

    5. Haha kjenner meg igjen i “Coley’s leker”, Yorkshire terrier valpen min tar ALLTID sokkene mine og undertøyet mitt også😹❤❤ så du får sterk medfølelse fra meg❣❣❤
      Bra innlegg var gøy å lese❤❤
      Men kan du lage en video igjen på yt hvor du lager sunne snacks retter igjen eller en morgen rutine igjen?❣❤ Eller en treningsvideo hvor du forklarer hvor mange ganger men kan gjøre det og hva det gjør og hvordan man gjør det riktig?❤❣❣❤❤💖
      Du er skikkelig pen og vakker og et forbilde jeg ser opp til deg 💖 ❤❤❤💖💖💖

    6. Lite tips 🙂 en hund skjønner ikke forskjellen på den gamle bhen din du ikke trenger lenger og en helt ny du er glad i, så ved å la henne få den lærer du henne kun at å ta bhene dine som tyggeleke er helt greit 🙂

    7. Viss du gir hunden din en bh å bite på, vil ho då tru at det e greit å bite på ALLE bh..e ganske logisk at hunden ikkje forstår at kun den ein bhen kan tygges på…so pass godt på å ta igjen døra til garderoben;-)

    8. Hei 🙂 æ veit at æ har spurte før og nå spørre æ igjen, korr har du kjøpt den toppen din som står ” New York” ?

    9. ellen: Syns selve bh’en er fin. Bare ikke fargen. Om du virkelig mener at jeg skal tenke meg om før jeg sier jeg ikke liker en farge, bør du kanskje ikke være på internett.

    10. en youtuber sa at jeg var jævelig fordi jeg sa at d var
      dårlig graffik. 🙁
      hva burde jeg gjøre? klarer ikke å tenke på noe annet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg