Alt om det nye håret mitt!

// annonse

Whoooho nå kan jeg endelig fortelle dere alt om det nye håret mitt! Som mange av dere fikk med dere i forrige uke, så gjorde jeg en ganske stor hårtransformasjon. Jeg gikk fra helt svart hår, til medium brunt. Og resultatet ble så utrolig fint! 

Selv om mitt eget hår har fått ganske mye lengde, er det veldig typisk norsk, hvilket vil si; ekstremt tynt (som dere kan se på før bildet under). Så det alene er ikke akkurat så veldig fint. Så derfor har jeg satt inn masse tape extensions fra Luxushair, som gjorde håret mitt så utrolig fint! Og det er jeg ikke alene om å synes, de siste dagene har jeg fått så mange komplimenter på det nye håret mitt, at det ikke skulle vært lov! Så det er veldig gøy! 

Siden jeg gjorde håret mitt mye lysere var jeg veldig nervøs på om jeg kom til å finne farger som passet det nye håret. Så jeg dro opp til Luxushair sitt kontor i Åmot, og de hjalp meg med å finne den perfekte kombinasjonen til det nye håret mitt. Løsningen ble 3 pakker med farge #2 og 1 pakke med farge #7. Grunnen til at vi tok en pakke med farge #7 var for å få litt spill i håret, og gjøre at alt passet sammen enda bedre. Og resultatet ble jo ekstremt fint! Alle pakkene er i lengde 65 cm. 

Når det kommer til selve håret fra Luxushair har jeg brukt det i snart 1 år, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Nå har det også fått en ny linje med hår som heter LH+ som er enda bedre enn den vanlige, og det er den nye jeg tester ut nå. Så langt er jeg helt amazed! Om du har lyst til å kjøpe like fint hår, finner du håret jeg bruker HER.

Om du kjøper for over 499,- kr får du også fri frakt, så det er jo veldig kjekt! Om du heller vil teste ut clip on extensions, istedenfor tape som jeg har, så har jeg en stor gladnyhet til deg! I hele oktober er det 20% rabatt på clip on extensions, og den rabatten får du ved å bruke rabattkoden “clipon”. 

En annen gladnyhet er også at du nå kan utsette betalingen din til 5 desember rentefritt. Så om du vil se smashing ut nå, men ikke har penger heeelt enda, kan du bare utsette betalingen. Genialt!

Husk også å følge luxushair på facebook for å få med deg rabatter og nyheter, ved å trykke HER

 

14 kommentarer
    1. Altså…å gå til litt lysere hår enn det du hadde er faktisk ikke “stor hårtransformasjon”… Hadde du gått over til blond eller kort hår so hadde der vært det 😉 Men det blei nydelig fin farge sjøl om eg synes at du e tusen gonga finere uten extensions.. Men man blir ganske blinde på eget hår etter man begynner me extensions, det veit eg alt om!

    2. Du er jo både dritpen med både vanlig hår og med hairexstentions!!😍
      Litt penere uten da, men uansett liksom!!😂😍

    3. Du er så utrolig fin i med både ditt vanlige hår og med hair extations😘😍 Å Chloe er bare så sinnsykt søt🐶😍 Heldig du❤️❤️

    4. Hei Stina, jeg driver og skal bestille meg like tape extensions som du har nå. 65 CM LH+, men det står på siden deres at du kan velge mellom 75 gram eller 90 gram, det valg alternativet kommer ikke opp? Vet du hvorfor, eller er det automatisk 90 gram om du velger 65 cm? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg