Høst inspirert sminke

Nå som det er høst, blir fargene i motebildet endret. Typiske høstfarger er brunt, mørke grønt og burgunderrød. Man ser endringene både i klærne og fargene på trærne. Selv er jeg glad i ganske lyse farger og er nok mer en sommerperson. Men høstfargene begynner virkelig å vokse på meg, og jeg syns det er mer og mer gøy å eksperimentere med høstfarger i sminkeveien. Derfor sminket jeg en høstlook i dag morres, og jeg syns det ble ganske kult! 

Skyggepalett fra makeup revolution og liquid to matte fra Lime Crime #cashmere

Jeg brukte en blanding av gylne brunfarger og mørk rosa som øyenskygge, og resultatet ble ganske kult, om jeg kan si det selv. På leppene gikk jeg for en mørkere liquid to matte enn hva jeg vanligvis gjør, men det passer sminken veldig bra syns jeg! 


 

Har du begynt med litt mørkere sminke nå som det er høst?

 

10 kommentarer
    1. Så utrolig fint! Håper du kan legge ut en sminkevideo snart😊 og spurte deg i et innlegg tidligere hvor du har fikset håret? Håper du kan svare på det😊

    2. Det var fint at du lagde det! Jeg spurte på snap om det og jeg ble såå glad for at du gjorde det💗 forresten jeg er veldig stor fan, du er kjempe pen😍og du kledde den sminken veldig godt!😍

    3. Kan du ikke prøve å gå litt uten leppestift? 🙂 eller en farge med mer corall/orange toner? Bare prøv? Synes fort de helt matte brun-lilla tonene kan se litt ut som man er syk.. dette er kun et tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg