Kjoler fra eBay til valpen!

For en stund tilbake fikk jeg en morsom idè om å kjøpe litt hundeklær på eBay. Resultatet ble to kjoler og en kosedress til lille Chloe. Og i dag kom endelig pakken med klærne! Altså, hvor søt er hun ikke bare da? Hun er så søt og morsom å se på at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre! 

Altså, har dere sett noe så søtt før? Haha, blir helt latterpint av hvor morsom og søt hun ser ut! Siden jeg bestilte kjolene fra eBay kostet de kun 25,- kr per stykk, noe som er vanvittig billig. Gjett om jeg kommer til å kjøpe enda flere søte kjoler, kosedresser og sløyfer til henne! Lille babyen min! 

Kjolene kan du forresten finne HER og kosedressen HER.

 

52 kommentarer
    1. Aww<3 så søt hun er jeg likte spesielt den kose dressen den var så søt.
      Hvordan går det foresten med og lære henne og gå i bånd og det?
      Elsker bloggen din👍

    2. Så søt<3 men det er ikke meningen at dyr skal gå i klær.. For meg blir det ganske feil, og jeg tar det nesten som dyreplageri😁

    3. Helledussen sååå søøøt😍😍😍 Altså, det burde ikke lov å være så søt!!😅😅😘😍😍😜😝

    4. åee så søt hun er. ser ikke noe galt i å ha klær på hunder, så lenge de ikke går med det for lenge. må være lov å prøve og se om hunden liker det eller ikke. liker ikke hunden å ha det på, så dropper man det. men det ser ikke ut som chloe har noe imot det. det er jo gøy å prøve klær på hunder, så lenge det ikke blir for mye

    5. Så søt!
      Til alle dere som sier det er dyreplageri: Så lenge hun ikke har det på hele tiden går det helt fint. Det er nesten akkurat som å ha på dekken.
      Stina: Kan du prøve å kjøpe noen hunde senger eller myke hundehus på ebay? Har lyst til å kjøpe det til min hund, men er ikke sikker på kvalitet osv.

    6. Anonym: Akkurat! Og hun hadde det på i totalt 10 min. Så folkene over kan ta seg en svær chill pill

      Hundesenger og hundehus er ganske store ting, som jeg vil tippe er ganske shit å kjøpe på eBay

    7. Det hadde vært så søtt om Chloe hadde sitt eget klesskap på walk in chlosete ditt.
      Elsker deg❤️❤️

    8. Så søt ❤️Tanten min har cihuhaha å den har den rosa kjolen med det hjerte på ❤️
      Du er veldig flink Stina 🙀🙀😘😘💟💟

    9. Kjoler på en hund kan fort bli litt feil i og med at det er for menneskets underholdning og “pleassure”, og ikke for dyrets. Kan forstå kosedressen dersom hun fryser og det er kaldt, men kanskje ikke ha på kjoler og andre unødvendige ting for lenge av gangen 🙂 I tillegg er det mange små hunder som har fått skader av det, fordi dem plutselig kan dra i plagget eller henge seg opp i noe som resulterer i små skader, eller i verste fall kvelning. Jeg er midt i utdannelsen som dyrlege, og har fått inn noen slike på veterinærkontoret. Vet at du vil Chloe det beste, og dette er ikke noe slemt ment mot deg i det hele tatt – for jeg vet du tar godt varer på henne. Ønsket bare å informere litt, dersom du ikke visste om det. Bare ha henne under kontroll når hun har det på, og ikke overdrive med kjoler, sløyfer osv så går nok alt bra 😀

    10. Så nydelig. Hadde lyst til og kjøpe sånne til tante sin hund men det er en gutt😜 Jeg ser ikke noe galt i att Chloe har på seg det. Jeg tror Stina vet om hunden ikke liker det. Hun kjenner hunden sin soppas. Istedenfor og være negative kan man holde det inni seg😊

    11. Awww❤️ Er det bare meg, eller har du en av verdens søteste valper? Venninna mi så deg på bloggen for første gang, og hun klemte iPaden min, pga hunden din😂❤️

    12. såå syykt søøt valp har jeg ikke sett før!<3 Elsker deg veeldig mye Stina<3Likte du å ha border collie? vi skal kanskje ha det så kanskje du kan gi meg litt tips?:)

    13. hun var veldig søt ja! og synes det er greit at hunder går i klær så lenge det ikke er hele tiden! fek. når dere skal på tur er det nok ikke nødvending, men på bilder er det veldig søtt ja!

    14. Så voksent du oppfører deg ovenfor leserene dine Stina. Nesten så jeg blir litt flau over svarene dine.

    15. KJOLER har ihvertfall ingenting på hunder å gjøre. Kanskje noe annet som varmer om hunden har kort/lite pels. Dette blir mer for underholdningen skyld. Og ja, virkelig enig med de over, pass på hva du svarer leserne dine.

    16. Herregud! Får Chloe vondt av det?? Ehhh, Nei! Så hvorfor i huttiheita skal dere si det er dyreplageri!? Om dere tenker dere litt om, så er det hunder ute i verden som blir slått og misbrukt! Det kan man kalle dyreplageri! Men når Stina kjøper noen kjoler og sånt for gøy!? Ehhhh… Det er jo selvfølgelig himmelsøtt!! Og Jeg tror vi alle vet at Stina umulig ville gjort noe vondt mot Chloe, så.. Tenk litt på det dere😉

    17. Utrolig søt! Jeg har ingenting i mot at hunder går i klær. Men må si jeg reagerer litt på hvordan du svarer leserne dine her. Det går an å svare ordentlig, vet du. De er kanskje frekke, men du trenger ikke å synke ned på deres nivå

    18. Awww, smelter helt. Hva mener dere som sier dette er dyreplageri, Chloe har klærne på i den korte tiden Stina bruker på å ta bilder. Herregud slapp av det er jo flere hunderaser som alltid går rundt i klær fordi de ikke har pels, kalller dere det for dyreplageri. Og tror dere at Stina noen gang kommer til å utsette denne hunden for noe vondt, bare hør på når Stina snakker til henne liksom.

    19. Ja jeg heter faktisk Stina. Det hadde vært kjempesøtt hvis chloe hadde et mini walk in closet😍 Og jeg ser jo at ho liker å ha det på, hvis hunden min hadde på seg klær hadde det tatt et minutt så var det av…

    20. Ja, jeg sa at JEG føltes det som dyreplageri, Stina. Men du vet da ikke bakgrunnen til at jeg synes det. Tanta mi syns hunden hennes var så søt, hun balla på den klær hele jævla tida. Hunden hennes klarte ikke mer, den ble altfor sliten og måtte faktisk bli avlivet..
      Og du svarte meg ikke på den peneste måte heller. Og er det noen som trenger en chill pill så er det vel bittelitt deg..

    21. Ida: Vel, det er ganske stor forskjell på hva tanta de gjorde, og at jeg hadde på klær på Chloe i 10 minutter. Du burde kanskje sette deg inn i hva noen gjør, for du drar det så langt som å si at jeg driver med dyreplageri.

    22. Er vel ikke direkte dyreplageri,men at det er totalt unødvendig er det ingen tvil om. Å kle på de kjoler er kun for sin egen del. Folk må kunne si ifra uten å få frekt svar tilbake 🙂 Er jo trossalt vi som leser bloggen din som skal ha lyst til å komme tilbake å lese bloggen din og da er det ikke noe hyggelig å få ett slikt svar,spesielt når mitt svar ikke var frekt. Sier ikke at du gjør en dårlig jobb med henne,men har aldri skjønt det behovet for kle dem opp som små mennesker. Det er min mening,om du er uenig så er det din sak 🙂

    23. Så søt!😍 Likte spesielt den første ekstra godt, Chloe ble jo bare helskjønn! ser ikke noe dyreplageri her, så lenge hunden ikke har noe imot det, og det sa jo Stina den ikke hadde.

    24. Så utrolig skjønn! Hvilken størrelse valgte du på kjolene? Tenkte jeg skulle kjøpe til mine små😍

    25. Hei
      Chloe er super søt i den kosedressen og de kjolene❤️❤️
      Hvor er det Chloe sover eller pleier å sove?😁
      Håper på svar❤️👍

    26. Jeg sa jeg følte det som dyreplageri. Har aldri sagt at du “driver med det”. Ikke ta meg feil! Du passer utrolig bra på den søte lille, men der ble jeg litt usikker, på grunn av det med tanta mi. Mente ikke å angripe deg.

    27. Så søt hun var I kosedressen
      Stina har aldri sett en så
      søt hund i klær jeg har en
      valp selv men det er en
      han så han liker best
      å leke, jeg elsker bloggen
      din stina😍😍❤❤

    28. Sååå søt!😍💖 Og det er IKKE dyrepalgeri folkens! Alt er veldig strengt når det kommer til dyr! Så det hadde nok ikke hvert lov til å selge klær til hunder, om det hadde hvert dyreplageri! Og Stina hadde aldri ville gjort noe slemt mot Chloe❤️ Noen hunder elsker å gå i klær, og andre gjør ikke det! Og det virka som om Chloe ikke hadde noe imot det i det hele tatt😊💖

    29. Så søtt😍 Likte spesiellt den lille kosedressen på bilde 2❤️ Chloe er utrolig søt 🙂 Elsker bloggen din Stina <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg