Slik ble håret til slutt!

Nå kan jeg endelig vise dere hvordan håret mitt ser ut! I stad gikk jeg ut og fikk tatt litt ordentlige bilder av håret i dagslys, så dere kan se hvordan det ser ut. Jeg er så fornøyd med resultatet! Det ble akkurat den fargen jeg ville ha, og jeg er så glad for at jeg valgte å farge det brunt. Det gjorde at jeg plutselig så mye mer brun ut, i tillegg til at det ikke ble så “hardt” rundt ansiktet mitt. 

Håret mitt er fra Luxushair, (sponset) og jeg skal fortelle dere masse om fargene jeg har brukt, lengden, antall pakker, osv litt senere. Nå ville jeg bare vise dere hvor fint håret har blitt! Aaaaah, er så pumped up over det nye håret! 

Mens jeg stod ute og tok litt bilder kom Per Fredrik ut en tur, og ble med på et par selfies. Han er så skjønn at det skulle ikke vært lov! Haha, må le litt av hvor nervøs han ble i går. Før jeg la ut tulleinnlegget med at jeg hadde blitt oransj farget i håret, sendte jeg bildet til han og bare “seee, ble det ikke fint?”.

Så søt som han er var han veldig støttende og bare “så fin du ble jenta mi”. Helt til jeg fortalte at det var en tull, og at jeg hverken skulle ha så lyst hår, og ei heller oransj. Da var det en gutt som ble lettet for å si det sånn! 

35 kommentarer

Siste innlegg