Slik ble håret!

Nå folkens! Nå kan jeg vise det endelige resultatet av fargingen! Det ble så nærme som min naturlige hårfarge som går ann, og jeg elsker det!

Det ble brunt med lyst og mørkt spill, og jeg elsker fargen! Kunne virkelig ikke vært mer fornøyd og jeg er så glad for å ha brunt hår igjen!

Tenkte jeg kunne vise dere litt før og etter bilder. Så kan dere se hvordan det faktisk så ut da det var oransj. Selv syns jeg virkelig ikke at det er en farge som kler meg, selv om mange av dere var søte og syntes det. Oransj er mer enn sånn farge man må være født med for å kle føler jeg. Men uansett, her er litt før, underveis og etterbilder!


Så slik ble håret til slutt! Har også fått satt på tape extensions. Men de tok jeg nettop på, og siden det er så mørkt ute nå venter jeg til i morgen med å vise det!

 

41 kommentarer

Siste innlegg