Naturlig hår

Uæææh folkens! Nå har jeg tatt av hair extensionet mitt og har helt naturlig hår!

På torsdag skal jeg bleke og farge det, for å få det brunt. Så da tenkte jeg det var smart å ta av hair extensionet nå, så jeg kan kure håret mitt helt sinnsykt mye før jeg skal bleke det. Får liksom bare kuret lengdene av håret når jeg har i extensions, så derfor måtte det av nå. Bleking skader håret ganske heftig, så jeg vil at håret mitt skal være mest mulig forberedt.

Gleder meg skikkelig til å få brunt hår igjen. Er så lei av å ha det svart! Føler liksom det blir så hardt på meg, og at det blir veldig mørkt nå som det ikke er sommer lengre!

Skal også sette på nye teip extensions på torsdag. Så det gleder jeg meg skikkelig til!

Hahaha! Er helt umulig å ta en selfie uten at Chloe er med. Lille babyen er helt mammadalt og skal alltid være helt oppå meg. Men, klager ikke akkurat det. Er jo så koselig!

10 kommentarer
    1. Du er så fin, både deg og Chloe er helt nydelige!😍 Håret ditt har virkelig blitt lengre, ja! Gleder meg til å se resultatet av blekingen 🙂

    2. Du trenger ikke heirexstansjons for ditt naturlige hår er så fint + det er inn med mellom langt hår no

    3. Syns du er dr*t pen uansett! Du er mitt største forbildet, og jeg leser bloggen din hver dag! Kult å prøve nye ting. Brunt hår tror jeg vil kle deg!😊

    4. Elsker deg så høyt!❤ kan du lage mere sminke videoer?😄 Chloe er sykt søøt!❤ sjalu på deg😭

    5. Har du kysset chloe hun er rosa på leppene❤️Kjempe bra at du har opnet kommentarfeltet i gjen😘 Du er kjempe flink klem fra Celina👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg