Jeg selger tingene mine!

For en stund siden spurte jeg dere på snapchat, om jeg skulle lage en salgsblogg. Og da ba jeg deg dere om å ta skjermbilde om dere ville at jeg skulle lage det, og det var helt utrolig mange av dere som tok skjermbilde. Så derfor har jeg laget en salgsblogg! Eller, ikke en blogg. Men heller en instagramprofil. Tenkte det var mye lettere og mer oversiktlig for dere. Så nå har jeg lagt ut en god del ting på den kontoen. Kommer til å legge ut mer etterhvert, så bare å følge med.

Søk opp “stinabloggsalg” eller trykk HER, for å gå inn på instagramprofilen der alt ligger til salg. Om dere er interessert i noe er det bare å sende direktemelding. Alle klærne blir sendt i posten, og betaling skjer via nettbank. 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg