Tester ut sminke looks!

I stad fikk jeg et lite sminke kick, så jeg testet ut litt nye sminkemetoder når jeg la sminken min. Vanligvis pleier jeg aldri å gå for eyeliner, og heller ikke to nyanser på leppene. Men why not liksom? Er man på Instagram og blir inspirert, så blir det sånn.

Syns det ble skikkelig fint, og passet meg perfekt! Så derfor tok jeg noen selfies i stad så dere kan se! Sikkert mange av dere som skal på byen i kveld, så da kan dere teste ut makeup looken! Og om du bare skal være hjemme i kveld er det bare å teste den ut fordet. Ingen grunn til å sitte sminkeløs på en fredag. Eller hva?

Uansett. Håper dere får en fin fredagskveld. Uansett om dere skal ut og feste, eller bare chille hjemme!

 

4 kommentarer
    1. Hei, vi skal ha juleball om ikke så lenge og jeg lurte på om jeg kunne kjøpe/ låne en ballkjole av deg( til en lav pris;). Jeg går i 7 klasse og vet ikke hva man burde ha på seg. En vanlig kjole eller en fin basis kjole. Kan du hjelpe meg med problemet mitt??
      Stor fan av deg, Dina❤️❤️😚

    2. Det var bare så sjukt fint!
      Hvilken/hvilke leppestifter er det du bruker her?
      You look flawless girl❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg