Så mye klær har jeg + favoritter

På søndag da jeg spurte dere om hva dere lurte på til ukens spørsmål, fikk jeg et spørsmål som jeg heller ville lage innlegg om. Spørsmålet var nemlig “Hvor mye klær har du, og kan du vise noen favoritter?”. Så for morro skyld telte jeg faktisk over alle klesplaggene mine. I og med at jeg nettopp har gjort en stor opprydding i klesskapet, og fjernet 2 fulle IKEA poser, tenkte jeg at det umulig kunne være så mye igjen.

Meeen, der tok jeg litt feil. Når jeg telte over alt ble det faktisk 278 plagg totalt. Dette er selvfølgelig uten undertøy. Så jadda, 278 plagg fordelt på kjoler, topper, bukser, treningstightser og alt mulig. Herregud, er det lov å bli litt sjokkert av seg selv? Jeg visste jeg hadde en del klær altså, men så mye hadde jeg ikke trodd. Spesielt ikke etter at jeg nettopp hadde fjernet en hel haug også.

Men, jeg tenkte uansett at jeg kunne vise dere mine favoritter fra alle de 278 plaggene. Haha! 

 

Denne fluffy jakken er så fin og søt, og jeg gleder meg til å bruke den utover høsten når det blir litt kaldere!

Denne pelsvesten har jeg brukt utrolig mye, og er så glad i! Den er forresten fra fake pels, så ingen dyreplageri her. Men herregud, se så fin den er! Liker hvor inspirert den er av russisk mote!

Denne skinnjakken har jeg både i rosa og blå, og favoritten er rosa. Mest fordi jeg elsker rosa da. Hehe! 

Denne kjolen er så fin, og jeg elsker alle detaljene på den! Også sitter den som et skudd!

Denne blazeren elsker jeg! Den passer perfekt til ensfargede topper, og er genial om man trenger å se litt fashion + business ut.

Så det var mine favoritter. Håper du syns det var gøy å se!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg