Ukens spørsmål #128

Hvor mye kostet huset med oppussing og alt møbler?
– Selve huset + omkostninger kostet 5’850’000,- kr. Men vi byttet ut kjøkken og gulv i halve huset, pluss at vi lagde studio til Per Fredrik. Så det ble ca 350’000,- kr i tillegg. Når det kommer til møbler tror jeg det ble 100’000 ca. Så totalt ble det 6’300’000,- kr. Det er jo en del penger, men både Per Fredrik og jeg tjener godt, så det ble ikke noe problem.

Hva er det rareste du har opplevd av Chloe har gjort?
– Oi, det er jeg faktisk ikke sikker på! Hele hunden er jo litt snål, hun løper jo rundt helt crazy i det ene øyeblikket, og i det neste har hun sovnet og ligger med beina opp i lufta. Men det morsomste er nok når hun får helt klikk, og løper frem og tilbake helt vill i sofaen. Da er hun så morsom! 

Føler du at du er veldig voksen for alderen?
– På mange måter, ja. De fleste vennene mine er enten fortsatt på skole, eller så er det nettopp ferdig, og de fleste bor jo enda fortsatt hjemme hos foreldrene sine. Så jeg føler meg voksen for alderen med tanke på at jeg har eget firma og eier hus.

 

Hvor er den hvite vasen med sølvstriper fra?
– Den er fra Kahler.


 

Hvordan er det egentlig å være et forbilde til så mange?
– Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, fordi jeg ønsker at bloggen skal være litt ufiltrert og ekte. Jeg gidder for eksempel ikke skjule det at jeg tar meg et glass rødvin til lørdagsmiddagen, selv om jeg har 14 år gamle jenter som leser bloggen min. Det blir jo bare for teit. Men jeg prøver alltid å tenke på at jeg ikke skal skrive noe som kan gjøre noen lei seg. Det siste jeg vil er at denne bloggen skal være med på å gjøre andre triste. Denne bloggen er jo ment til å være et sted man kan klikke seg inn for å bli glad og få inspirasjon til alle mulige jenteting. 

 

Syns du det er slitsomt å bruke sminke hele tiden?
– Jeg er så vandt med det at jeg tenker ikke over det. Men på kvelden syns jeg det er deilig å kunne ta av sminken, men det er mest fordi jeg liker å kunne kysse Per Fredrik uten at han får masse sminke i ansiktet. Hehe!

Kunne dere tenkt dere en valp til når Chloe blir større?
– Nei, virkelig ikke! Chloe er veldig søt i utseendet nå som hun er valp. Men å ha en valp er ekstremt mye jobb, og vi gleder oss til hun blir litt eldre og mer rolig. 

 

Hvor lenge tror du at du kommer til å jobbe som blogger?
– Oi, det er vanskelig å si! Jeg vil jobbe som det så lenge jeg kan egentlig. Jeg elsker jo å blogge, og jeg har virkelig ingen planer om å slutte. Men jeg må jo se ann hvordan fremtiden blir. Plutselig før vi vet ordet av det er det ikke marked for blogger lengre, og da må jeg gjøre noe annet. Men jeg er ikke bekymret for det akkurat. TV kanaler går konkurs fordi alle går over til å se på YouTube og blogger, og der ligger jo jeg godt ann. Så fremtiden ser lys ut!

Har du en annen jobb i tillegg til blogg og youtube?
– Nope! Den siste “vanlige” jobben jeg hadde var på WOW Gulskogen, og der sluttet jeg i mai 2014, fordi jeg ville begynne med blogging på fulltid og skulle flytte til Oslo. 

 

Hvorfor drar du til Oslo for å fikse hår, vipper og negler? Har dere ikke sånt i Sandefjord? 
– Det er kun vippene jeg fikser i Oslo. Det er fordi de som fikser vippene mine på Spa Miami er så sinnsykt flinke, også får jeg det sponset, så det hjelper jo litt. Negler fikser jeg i Sandefjord. Og håret mitt er det kun Susanne jeg stoler nok på til å fikse, så da drar jeg alltid hjem til hun i Hokksund for å fikse det.

Har du Netfix? Hva ser du på der?
– Jepp! Jeg ser alltid på Modern Family og Family Guy. Har også sett New Girl, Brooklyn nine-nine, Orange is the new black, Blue mountain state, dexter og planet earth.

 

Er det vanskelig å ha hund siden du jobber så mye? 
– Tja, det går med en god del tid til Chloe i løpet av dagen. Men samtidig er det bare koselig, også får jeg litt pauser på jobben, og det er bare bra for hodet. Hun er jo med meg hele tiden når jeg jobber, og ligger alltid enten ved siden av mac’en på pulten eller under sminkebordet og sover. 

Hvorfor flyttet dere til Sandefjord, og ikke fortsatte å bo i Oslo?
– Per Fredrik bodde allerede i Sandefjord, og ville at vi skulle flytte dit. Selv var jeg ekstremt sliten og lei av å bo i Oslo. Oslo er en fantastisk by å besøke, men å bo der var ikke noe for meg. Jeg ble helt gal av at det hele tiden var så ekstremt mye mennesker overalt, og at man til og med i sin egen leilighet aldri kunne være alene. I tillegg syntes jeg at Sandefjord var veldig fint, med masse strender og fin natur, i tillegg er byen også veldig fin og har alt man trenger. Så da passet det meg perfekt å flytte. 

 

På grunn av at jeg har stengt kommentarfeltet (les hvorfor HER), spør jeg heller på snapchat hva dere lurer på til ukens spørsmål. Så om du vil sende inn spørsmål til ukens spørsmål er det bare å legge meg til på snapchat “stinablogg“, og følge med på søndager da jeg sier ifra når jeg åpner snapchatten min for spørsmål! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg