3 leppe favoritter!

Nude farger har blitt mer og mer populært de siste årene. Selv har jeg nesten kun brukt nude farger de siste 5-7 årene. Så det sier jo litt om hvor hekta jeg er på det! Siden jeg har blå øyne passer nude farger veldig godt, da det bringer frem øynene enda bedre. I løpet av disse årene har jeg testet sikkert 100 forskjellige (uten å overdrive) leppestifter, i jakten etter den leppestiften som har riktig konsistens, farge og varighet.

For ikke så lenge siden fant jeg endelig min favoritt, og nå vil jeg dele den med dere! Jeg har også to til som jeg virkelig liker, som er litt mørkere, og passer godt om man ønsker mørkere lepper. Alle favorittene er kombinasjoner av liplinere og liquid to matte lipsticks. 

Dette er da favoritten. Først legger jeg Mac “oh honey” lipliner, også NYX lingerie “Satin ribbon”. Perfekt kombinasjon om du spør meg! NYX liquid to matte sitter som et skudd, og holder seg fin i timesvis. Vær obs så du ikke tar på for mye, for da kan den smuldre seg litt. Men ellers er den perfekt! 

Denne kombinasjonen er et hint mørkere, og er en blanding av lipliner fra Inglot i fargen “67” og liquid to matte “17”. Denne har en fin konsistens, men kan gli litt av om du spiser. Blir matt men ikke supertørr. 

Her er det en kombinasjon av lipliner fra Isadora i fargen “subtle nude” og luqid to matte fra Mac i fargen “Lady-be-good”. Denne syns jeg at er litt i det mørkeste laget, så vanligvis tar jeg litt pudder over for å lysne den litt. Men på bildet under har jeg ikke tatt på pudder, så dere kan se den ekte fargen. 

Så dette var mine leppefavoritter. Nå for tiden bruker jeg den øverste kombinasjonen 90% av gangene, siden jeg liker den best. Men de to andre passer nok bedre om man vil ha litt mørkere nude, og om man for eksempel har brune øyne. 

 

Følg meg på snapchat “stinablogg” for oppdateringer som ikke kommer på bloggen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg