Mine favoritt apper på iPhone

iPhonen min er en ting jeg bruker gud vet hvor mange timer hver eneste dag. Det går mye i de vanlige appene; facebook, instagram, snapchat og youtube. Men jeg har også noen favoritter, som kanskje ikke alle dere har hørt om. Dette er apper jeg bruker nesten hver eneste dag, og som jeg virkelig liker, og vil absolutt anbefale dere å laste ned og bruke! 

Pinterest 

Uansett om du trenger inspirasjon til antrekk, interiør til stua de, eller et nytt DIY prosjekt, er Pinterest stedet. Her kan man søke opp forskjellige tagger, og finne alt mulig inspirerende! Da Per Fredrik og jeg hadde nettopp kjøpt huset vårt, søkte jeg veldig mye rundt på Pinterest etter inspirasjon for å innrede. Her kan man lage sine egne mapper, og legge bilder fra Pinterest og andre nettsider i. 

Blogg.no

Uansett om du blogger eller ikke, er blogg.no appen genial! Jeg bruker den ofte til å sjekke statistikk og nye innlegg. Når jeg er på tur pleier jeg ofte å bruke den til å blogge fra. Genialt når jeg er avgårde og ikke har tid til å sette meg ned forran en Mac. Du kan også se topplister, nye innlegg fra de du følger og ikke følger, og du kan sjekke kommentarer på bloggen din. 

Bloglovin

Denne appen er helt fantastisk om du liker å lese blogger. Her er det bare å abonnere på dine favorittblogger, så kan du sette på notification så du får vite hver gang favoritt bloggerne dine har lagt ut nye innlegg.

Om du trenger inspirasjon til nye blogger er “explore” delen genial. Der kan du finne blogger fra hele verden, og jeg har funnet mange av mine favoritt blogger fra utlandet derfra. Om du vil følge meg kan du trykke HER, eller søke opp stina.blogg.no 

Shazam 

Ofte når jeg sitter i bilen og hører på radioen kommer det sanger som jeg virkelig liker. Men ofte forteller de aldri hva sangen heter, og om de hadde gjort det hadde man garantert glemt hva sangen het innen man kunne skrive det ned. Derfor bruker jeg heller appen shazam til å søke opp hva sangene heter. Da er det bare å starte appen, så søker den automatisk opp hva sangen heter, og lagrer den i en liste der sanger du har søkt opp er. 

Taleopptaker

Har du iPhone er allerede denne appen på telefonen din. Jeg bruker denne appen helt ekstremt mye. Når jeg pendler frem og tilbake til Oslo for eksempel kjører jeg bil ganske lenge alene, og da kommer jeg alltid på veldig mange gode ideer. Men siden jeg kjører bil kan jeg ikke akkurat skrive de ned. Så derfor bruker jeg heller taleopptakeren, til å si ideen min. 

WeHeartIt 

Okey, dette er virkelig blogg inspirasjon til de grader. Her finner man alle vakre og inspirerende bilder. Det er litt samme opplegg som Pinterest, hvor du kan søke opp tagger og legge de i egne mapper. Forskjellen er bare at WeHeartIt er veldig mye mer jentete, og her er det mer bildeinspirasjon, og ikke så mye oppskrifter og skrift. 

Så det var mine favorittapper som du kanskje ikke hadde hørt om. Håper dere fikk noen gode tips til nye apper, og at dere også får noen av disse som favorittapper! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg