En tur som gjorde underverker

Nå har Chloe og jeg nettopp kommet hjem fra en times lang powerwalk i skogen. Helt siden jeg flyttet til Sandefjord har jeg prøvd å finne noen turløyper i skogområder, som ikke er altfor langt å kjøre til. Men frem til nå hadde jeg ikke funnet en eneste en som jeg likte. Men for en ukes tid siden var Per Fredrik og jeg ute og spiste i Sandefjord sentrum, og da taxi sjaføren kjørte oss hjem fortalte han om oss en veldig fin turløype som var rett i nærheten av der vi bor.

Så i dag tok jeg med Chloe ut på tur og sjekket ut hvordan turløypen var. Og dere, den var så fin! Også var det ikke så langt unna her vi bor heller, så jeg slapp å dra så langt. 

 

EDIT: Så det kom inn en del spørsmål om dette på facebook, og bare for å oppklare så det ikke blir noen misforståelser. Veldig mye av tiden bærte jeg Chloe, og hele tiden når jeg powerwalket ble hun bært. Når hun selv gikk, gikk vi i hennes tempo, hvor hun stoppet opp og snuste rundt så mye hun selv ville 🙂

Skog og vann hele veien på turen. Helt fantastisk! 

Se så fint!

Se så søt lille Chloe er da! Smelter helt jeg!

Sjekk ut den solnedgangen vi fikk se på vei hjem! Herregud så vakkert! 

Ah, den turen her gjorde virkelig godt! For i hele dag har jeg vært skikkelig slapp og kjip i kroppen, og hodet har virkelig ikke fungert. Men denne turen løsnet virkelig opp, og tok vekk både hodepine og trøtthet! Flere slike turer skal det bli!

Og nå har jeg lille Chloe som elsker å gå på tur også. Mon tro om jeg får lurt med Per Fredrik på tur også. Hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg