Nå har vi hentet valpen!

Wiiii! Nå kan vi endelig si at vi stolte eiere av en liten Papillon valp. I går kveld hentet Per Fredrik og jeg lille Chloe hos oppdretteren og nå er hun endelig vår. Når vi hentet henne ble hun litt redd når vi kjørte hjem. Ikke så rart i og med at hun dro vekk fra alt kjent. Men så fort vi kom hjem hit ble hun rolig og bare ville kose masse!

Da klokken rundt 00 i går kveld var jeg stuptrøtt etter møte i Oslo hele dagen. Så jeg gikk og la meg, mens Per Fredrik bare skulle være oppe litt lengre. Vel, da klokken var rundt 04 vekket han meg, for da hadde han vært oppe med lille Chloe som ikke ville sove hele natten. Så da var det bare å stå opp og legge meg i stua sammen med lille valpen og få henne til å sove. Heldigvis hadde jeg litt mer flaks så hun sovnet veldig fort når jeg la meg ned på madrass ved siden av hun. Kjenner jeg er veldig glad jeg forleden kjøpte oppblåsbar madrass til gjester. For den var genial å ligge på ved siden av buret hennes.

Siden hun ikke er stueren enda ble det en god del turer opp i natt for å ta henne med ut, og tørke opp rundt i stua etter henne. Kjenner jeg føler med småbarnsforeldre når det kommer til nattesøvnen. For i dag er både Per Fredrik og jeg veldig trøtte. Men herregud, det er jo så utrolig verdt det. Lille Chloé er så skjønn og nydelig og nesten som en liten baby for oss!

En ting jeg ikke visste om valper er at de sover helt sinnsykt mye. For hele dagen i dag har hun sovet masse. Til og med når foreldrene til Per Fredrik var innom i stad, så sov hun. Google hvor mye valper sover og det er faktisk 15-20 timer. Så det er ganske vilt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg