Bare 3 dager igjen!

I går ble det en litt spontan middag ute i Drammen sammen med Victoria. Som mange av dere tror er søsteren min, haha! Ler like godt når noen av dere skriver kommentarer om at vi er søsken. Men nei folkens, Victoria er bare venninnen min! Syns ikke vi ligner så fryktelig mye lengre. Før derimot, da vi begge hadde svart hår, og altfor ofte endte opp med å kle oss likt, ja da liknet vi veldig! Hehe! 

Men i går tok vi i alle fall turen innom Drammen og spiste litt på Pigen. For å snakke litt girl talk. Jeg har jo som mange av dere har sett, stengt kommentarfeltet, så vi snakket litt om det, og hvordan jobben generelt går om dagen. Jeg prøver alltid å finne måter jeg kan jobbe på så bloggen min blir enda bedre for dere, så da er det alltid kjekt med litt råd fra en god venninne! 

Vi snakket jo selvfølgelig litt om lille hunden Per Fredrik og jeg skal kjøpe. Herregud, tenk at det bare er 3 dager igjen til vi henter henne! Uæh, som jeg gleder meg! Blir så utrolig koselig å ha en liten papillon trippe rundt i huset, og som jeg kan kose masse med mens jeg jobber. Også er det ekstra koselig å gå på tur i skogen, når jeg har med en liten hund. Så det gleder jeg meg ekstra mye til!

Men, nå må jeg ikke bable meg bort i hundesnakk her, selv om jeg må innrømme at det er veldig på hjernen min om dagen! Nå må jeg nesten runde av her, for nå rumler det i magen, og jeg er klar for litt middag sammen med gutten min! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg