Skjønner ikke hvorfor jeg har glemt disse

reklamelink

Nå som høsten nærmer seg (hjelp!) har jeg begynt å se litt mer på antrekk som varmer litt mer. Så for noen dager siden gikk jeg til innkjøp av en hel haug nye jeans, og blant annet genseren jeg har på meg i dag. Den er så sykt behagelig, samtidig som den er fin og litt pyntet. Siden det fortsatt er litt varmt ute, gikk jeg for skjørt og over knee sko i dag.

Av en eller annen grunn har jeg glemt disse skoene litt bort. Men herregud så fine og behagelige der er! De har såvidt litt hæl, så de er litt pyntet, samtidig som at man slipper å bli sliten i bena av hælene. Perfekte høstsko om du spør meg! Også fungerer de overraskende bra til jeans også!  

Sko – HER

Genser – WOW

Skjørt – Bik Bok

Kjede – Forever 21

Nå skal jeg fortsette på to-do listen min her. På mandager er den alltid milelang, siden jeg tar litt fri fra “backstage” jobbingen på bloggen. Altså mailer, samarbeid, research og en haug andre ting. Forresten; pappahjerte skrev i dag et veldig bra innlegg om det at jeg stengte kommentarfeltet på bloggen min. Anbefaler dere å sjekke det ut HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg