5 Beauty hacks!

♥ For å vaske lengdene på håret har jeg begynt med et triks som virkelig fungerer. Når jeg har sjampo i hodebunnen, tar jeg balsam i lengdene, og lar det virke maks 30 sekunder, for så å skylle ut både balsamen og sjampoen. Deretter tar jeg balsam i lengdene igjen, og lar det virke i ca 3 minutter. Da får man mykt og rent hår, som ikke floker seg. 

♥ Aldri ha leppestift i lommen på buksa de. Da smelter den nemlig! 

♥ Fyll badekar med varmt vann + 4 ss babyolje. Ligg i minst 15 min. Dette mykgjør huden veldig! Dette kan du gjøre en gang i uka, eventuelt hver 14 dag. 

♥ Bruk body lotion med shimmer i på skuldrene og i utringningen for det lille ekstra når du skal pynte deg.

♥ Når du er ferdig med å vaske håret bør du skylle håret med kaldt vann. Da lukker man nemlig skjelllaget i håret seg, fordi det får temperatursjokk. Resultatet er at du får glansfullt og mykt hår. 

 

Følg meg på snapchat “stinablogg” for oppdateringer som ikke kommer på bloggen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg