Ukens spørsmål #125

Hva er ditt drømmebryllup?
– Hmm.. Det er jeg faktisk ikke sikker på! Men jeg ville definitivt hatt det utendørs med en dommer til å vie oss. Kanskje på en strand et eller annet sted som er fint i Norge? 

 

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært sammen?
– Vi har snart vært sammen et år. Den 12 september har vi 1 årsdag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor gammel var du da du startet å blogge?
– Jeg startet å blogge i april 2010 så jeg hadde nettopp fylt 17 år. Så har holdt på ganske lenge!

 

Hva skal hunden deres hete?
– Hun skal heter Chloé. Syns det er så fint og søtt navn, så Per Fredrik og jeg ble enige om å kalle henne det. 

Når skal dere hente hunden?
– Vi skal hente henne om litt under en uke bare. Så gjett om vi gleder oss!

 

Kan du ha mer treningsinnlegg igjen?
– Det kan jeg! Har hatt litt lite av det den siste tiden, men har planlagt et par kule treningsinnlegg til ukene som kommer. Så bare å følge med!

Hvor gammel er hunden dere skal kjøpe?
– Når vi henter hun er hun 8 uker gammel. Så en liten valp altså. 

 

Blir du ikke lei av å stå opp og på en måte gjøre det samme hele tiden?
– Siden jeg styrer jobben min selv, har jeg muligheten til å gjøre hva jeg vil selv hver eneste dag. Så jeg trenger ikke å stå opp og gjøre det samme hver eneste dag, siden dagene mine er så forskjellige. Hadde nok blitt litt rastløs om jeg hadde hatt en jobb der alle dager var helt like, og jeg ikke kunne styre noe selv.


 

Når har du bursdag?
– Jeg har bursdag 5. februar, og er født i 1993. 

 

Trives dere i Sandefjord, og hva liker du best med byen?
– Vi trives veldig godt! Per Fredrik har jo bodd i Sandefjord hele livet, så han er veldig glad i byen, og kjent her. Jeg har kun bodd her siden juni, men jeg er allerede forelsket i stedet! Syns Sandefjord er så koselig og fint, også er det så mye fine strender her. Tror nok det er strendene jeg liker best med byen når jeg tenker meg om! 

 

Hva heter sminkebordet og skrivepulten på kontoret ditt?
– Sminkebordet heter “Malm” og er fra IKEA, skrivepulten er 3 deler, der platen på toppen heter “Linnmon”, bena heter “Adils” og skuffesystemet under heter “Alex”. Dette er også fra IKEA. 

Hva jobbet du med før du begynte å blogge?
– Siden jeg begynte å blogge da jeg var 17 år, gikk jeg på skole. Men helt siden jeg var 15 år har jeg alltid hatt en deltidsjobb ved siden av skolen. Jeg har blant annet jobbet som servitør, kokk, i klesbutikk, ferskvaremedarbeider, telefonselger og kassamedarbeider i matbutikk. Så jeg rakk å prøve litt forskjellige jobber før jeg begynte å jobbe som blogger 100%. 

 

Hvilken rase er hunden dere skal kjøpe?
– Det er en Papillon. Grunnen til at jeg ville ha akkurat den rasen er fordi de er utrolig smarte og sporty, så man kan liksom ta de med på en lang joggetur, men de er også små så man kose masse med de. 

 

Hvordan klarer du å takle alle hatmeldingene og kommentarene?
– Jeg prøver å ikke tenke noe over de, men jeg er bare et vanlig menneske, så jeg tar meg nær av noen av tingene. Noe som er grunnen til at jeg tidligere denne uken bestemte meg for å stenge kommentarfeltet på bloggen. Du kan lese mer om hvorfor HER.

 

Hvor lenge har dere bodd i huset deres nå? 
– Vi flyttet inn 1 juni så vi har bodd her i 3 måneder nå. Er så glad i huset til meg og PF, og er så glad vi valgte å flytte sammen! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Kan du lage stinablogg fan tskjorte?
– Hmm. Jeg har tenkt litt på å lage fan tskjorte før. Men er det noe dere vil ha? Er jo en del jobb å lage design og sånt, men hadde vært veldig gøy å laget det!

 

Hva jobber Per Fredrik med?
– Han jobber som artist og skuespiller. Til vanlig jobber han mest med YouTube kanalen sin, som han legger ut coverlåter og originalsanger på. I tillegg til dette hender det at han har konserter rundt i verden, i sommer hadde han blant annet 3 konserter sammen med Dragonforce der den ene var forran 70’000 mennesker på Wacken i Tyskland. Ellers enn det har han også vært med i en film som kommer på kino om ca et år, eller før de, som heter Creators: The past. Så som dere skjønner holder han på med en god del ting. Hehe! 

Har du noen andre søsken enn Victoria?
– Hehe, Victoria er ikke søsteren min. Vi er kun gode venninner! Men jeg har en storesøster som heter Madeleine. 


Victoria til venstre – Madeleine til høyre
 

 

På grunn av at jeg har stengt kommentarfeltet (les hvorfor HER), spør jeg heller på snapchat hva dere lurer på til ukens spørsmål. Så om du vil sende inn spørsmål til ukens spørsmål er det bare å legge meg til på snapchat “stinablogg”, og følge med på søndager da jeg sier ifra når jeg åpner snapchatten min for spørsmål! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg