Vi skal kjøpe hund!

Wiii, nå har jeg en skikkelig stor nyhet å fortelle dere! Per Fredrik og jeg har nettopp vært hos en Papillon oppdretter i Sandefjord, som heter kennel Hernutta, og vi har valgt ut en hund vi skal kjøpe! Herregud, vi ble så utrolig forelsket i den ene lille jenta, så det var ingen tvil om at vi skulle ha henne!

Det var faktisk en jente som hadde lest på bloggen min at jeg ville kjøpe papillon hund, som kontaktet meg på mail fordi hun hadde papillon valper til salgs. Og det morsomste av alt er hun også bor i Sandefjord. Snakk om flaks!

Da vi var hjemme hos oppdretteren i stad tok vi med alle valpene ut på gressbanen en tur, for å bli litt bedre kjent med valpene. Og herregud, så søte de er når de løper rundt omkring. Jeg filmet en liten snutt til dere så dere kan se! Er den valpen som leker mest med Per Fredrik som vi skal ha. De andre er søsknene! 

Se så søt a! Blir helt forelsket jeg!

Vi skal hente henne allerede om en uke. Så både Per Fredrik og jeg gleder oss veldig! Nå må vi bare få tak i alt av valpeting som bur, bånd, mat og leker. Hehe, er nesten som å få en liten baby det her! Skal forresten kalle henne Chloe, siden det er så søtt navn! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg