Workaholic?

I dag har virkelig dagen gått i ett! Fra 10:00-18:00 i dag satt jeg forran pcen og planla og halvskrev en hel haug med innlegg til bloggen. Jeg elsker å skrive litt mer utfyllende innlegg noen dager, og da må det en del jobb og planlegging til! Når klokken nærmet seg 18 kom gutten min inn og fikk dratt meg med på butikken. Helt rart når jeg har sittet så lenge forran pcen blir synet mitt helt blurry. Så jeg gikk mildt sagt rundt i tåka på butikken. Haha!

Da vi kom hjem igjen kjente jeg at kontoret virkelig ikke fristet igjen, så da stakk jeg rett ut i hagen og begynte å klippe plenen. Som har vært et lite evighetsprosjekt i sommer. Å få tak i en gressklipper som faktisk fungerte tok en del forsøk og gud vet hvor lang tid. Så hele gresset ble så langt at det nå er nesten umulig å klippe det. Stod bokstavelig talt ute i sånn 1,5 timer i stad for å klippe 20 kvm. Haha! Huslivet med hage altså. Skal virkelig ikke være lett!

Men, nå er det tacokveld. Så vi får blogges mer i morgen! Ha en fin fredagskveld dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg