Trist å levere tilbake

Okey, hvor kule er ikke disse skoene? Herrregud, jeg er helt hekta på de! De er liksom sexy med snøringen, classy i fargen, og kule siden det er stiletter. Jeg vet ikke hva dere tenker, men jeg bare digger de! Uansett, i dag har vi levert tilbake hunden vi passet.

Det var litt trist å gi den tilbake, men den veldig positive siden er at vi har blitt veldig sikre på at vi skal ha hund nå. Så da er det jo mission accomplished! Det var jo akkurat derfor vi passet hunden, rett og slett for å se om Papillon rasen er noe for meg og Per Fredrik, og det er den virkelig! 

Rett etter vi hadde levert hunden dro vi rett inn til Oslo fordi PF skulle klippe håret. Så da tok vi en liten road trip sammen. Jeg må inn til Oslo igjen i morgen for en hel haug med ærender, så jeg får nesten litt flashback til når PF og jeg pendlet frem og tilbake til Sandefjord flere ganger i uken, før vi flyttet sammen.

Altså, jeg skjønner virkelig ikke hvordan dere som pendler holder ut. Kudos til dere. For vi holdt på å bli gale av både pendling og at vi savnet hverandre hele tiden når vi ikke var med hverandre, så vi flyttet jo sammen! 

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 

Kjole – HER

Smykker – Forever21

Sko – HER

Klokke – CMYK

Anyways, nå babler jeg veldig mye her. Så nå runder jeg like greit av her. For nå er det virkelig på tide med litt middag. I dag skal indisk curry svinegryte på menyen, og det er så utrolig godt! Nam nam! 

16 kommentarer
    1. Jeg og kjæresten pendler! Det er bare fra Skien til Larvik da, så det er jo faktisk under en time😜 Jeg jobber i Porsgrunn, så jeg kan også være der i ukedagene om jeg vil, siden det ikke er lenger enn det jeg bruker til jobben herfra, hehe. Jeg har ikke lappen, så det er jo litt kjipt, men det funker!! Vi savner hverandre ofte, men vi prøver å se det positive i det; da blir det jo ekstra koselig når vi først er sammen! Den nyforelska følelsen blir jo borte etter noen måneder når man ser hverandre veldig ofte, men den er hos oss enda! Håper selvfølgelig ikke at vi skal bo fra hverandre så veldig mye lenger, sånn at vi eventuelt hadde blitt så vandt til det at det å flytte sammen kunne blitt et problem..

    2. Kjolen og skoenevar virkelig sexy💋Men kan du sende bilder av per fredrik der han har klippa? Værsåsnill😻😻🔐🔐🔐Også JEG ER FORFERDELIG SÅ GLAD I DEG BABE❤️❤️❤️Håper du svarer bye 💋💋

    3. Jeg og kjæresten pendler også.. Er med hverandre kun i helgene, meen det blir hver helg da! 3,5 timer en vei inkludert 2 ferger, planlegger å flytte nærmere så fort så mulig, haha!

    4. Har lagt igjen en kommentar tidligere, men jeg lurer på en ting til 🙂 Når du tok disse bildene.. hadde du kamera på høykant eller vannrett? Har du generelle tips til andre bloggere når det kommer til å fotografere hele seg? Fra topp til tå 🙂

    5. Kjempe flott antrekk.
      Siden du skriver med venstre hvorfor har du klokke på den armen og ikke høyre?
      Fin klokke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg