Svar på Restylane ryktene

De siste ukene har jeg fått utallige spørsmål om jeg har tatt Restylane i leppene mine, siden de har blitt en del større. Det er mange som har reagert veldig på dette siden jeg tidligere har gått ut og sagt at jeg ikke ønsker å ta Restylane, og føler det virkelig ikke er noe for meg. Så derfor tenkte jeg å svare på Restylane ryktene i et innlegg, så det ikke blir noen flere forvirringer rundt dette.

Jeg har ikke tatt hverken restylane eller noen andre injeksjoner i leppene mine. Som jeg tidligere har sagt føler jeg at dette ikke er noe for meg. Om andre mennesker ønsker å ta restylane, botox, silikon eller whatever bryr jeg meg ikke noe om. Folk får selv gjøre akkurat hva som passer for de. Men personlig føler jeg ikke det blir riktig for meg å ta noe av dette. Selv om jeg sikkert kommer til å ta Botox når jeg blir godt voksen. Men det er bare for å holde rynkene borte. Hehe!

Det som jeg har gjort er at jeg har begynt å sminke leppene mine veldig annerledes. Jeg har begynt med lipliner og en liquid to matte leppestift som gjør det mye enklere å få større lepper. Akkurat hvordan jeg gjør leppene større er ved å sminke de litt større enn de egentlig er. Tenkte å lage en video der jeg viser dere hvordan jeg gjør det på onsdag, sånn at de av dere som er nysgjerrig på hvordan jeg gjør det, eller vil lære å gjøre det selv, kan se hvordan jeg gjør det. 

Selv syns jeg det er veldig gøy å eksperimentere med sminke, og mange jenter har lenge gjort nesen smalere og kinnbena mer markerte med å bruke sminke. Så hvorfor ikke gjøre leppene større ved å bruke sminke? Om man skulle føle at større lepper ikke kler en, er det jo bare å ta av sminken, verre er det ikke. 

Så ja, det er svaret på alle restylane ryktene som har kommet den siste tiden. Som alltid ønsker jeg å være ærlig her på bloggen, og hadde jeg fylt opp kroppen min med noe, hadde jeg uten tvil sagt ifra om det på bloggen. Såpass ærlighet fortjener dere fra meg 🙂 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

14 kommentarer
    1. Hei Stina jeg har et spørsmål til deg å det er : kan du lage et innlegg hvor du viser kamera stative ditt❤️

    2. Syns du er mye penere når du sminker leppene dine på den vanlige måten, det som er naturlig kler man som oftest bedre 🙂

    3. Du er virkelig et godt forbilde! Du
      har all grund til å være så innmari
      stolt❤️ Du er pen snill og flink til å blogge❤️
      Jeg er så glad for at jeg vet om bloggen din‼️❤️

    4. så fint og positivt svar, ingenting negativt eller noe 🙂 da blir jo bloggen din et så koselig sted ❤️

    5. Hei, Stina! Liker bloggen din veldig godt, men jeg ser at du har en del særskrivingsfeil. Prøv å google det hvis du ikke vet hva det er:). Skriver absolutt ikke dette for å være slem, bare et lite tips. Ha en fin dag.

    6. Anonym: Om Per-Fredrik hadde posta et shirtless photo på instagram, hadde du spurt han om hva Stina syntes om det? Hun kan gjøre hva hun vil, ja han er kjæresten hennes men hun bestemmer selv over sin egen kropp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg