Dette har jeg i vesken min!

I dag tenkte jeg å vise dere hva jeg har i vesken min, når jeg er ute på farten. Ofte må jeg reise inn til Oslo for møter og skjønnhetsbehandlinger, så da har jeg alltid med meg noen must haves. Det varierer selvfølgelig litt fra gang til gang, noen ganger har jeg med enda mer ting. Men disse tingene er the basic, som alltid er med! 


 

Macbook pro – Jeg må alltid ha med meg mac’en min så jeg kan oppdatere bloggen på farten. Plutselig er det også en haug mail jeg må svare på, og da er mac’en kjekk å ha. Eller hvis jeg har litt tid til overs mellom møter, pleier jeg å bruke mac’en til å oppdatere meg på blogger og nettaviser. 

Ladere – Jeg syns livet er for kort til å ha på lav lysstyrke på iPhone skjermen, så derfor må jeg alltid ha med ekstra lader til iPhonen. 

Sminke – Det er ingen hemmelighet at sminken ofte blir litt shiny eller småflekkete i løpet av dagen, så jeg må alltid ha med litt ekstra sminke for å touche up. Også selvfølgelig må jeg ha med liquid to matte leppestiften min, som gjør at leppene alltid er on fleek.

Kamera – Som blogger er det vel nesten et must å alltid ha med kamera hvor enn man går. Dette kameraet bruker jeg mest på farten og til selfies. 

Antibac + Plaster – Av en eller annen grunn klarer jeg alltid å kutte meg på noe, eller få gnagsår, så jeg må alltid ha med plaster. Antibac er mest fordi jeg hater å ha bakterier på hendene, spesielt om man er i Oslo hvor det er så mye mennesker overalt. 

Solbriller – Til og med på dager hvor det ikke er sol, er solbriller et must for meg. Øynene mine har blitt veldig sensitive mot lys, så jeg må alltid bruke solbriller når jeg er ute. 

 

Har du noe du alltid må ha i vesken din?

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

16 kommentarer
    1. Bind/tamponger! Har ikke hatt mensen siden januar, men må alltid ha med just in case, vet aldri når den bestemmer seg for å plutselig dukke opp igjen #uregelmessigAF

    2. har du førerkort? må spørre siden det står bilnøkler, men kan ikke huske å ha hørt noe om at du har førerkort.

    3. Jeg må alltid ha med meg iphonelader, øreplugger, sminke, snus, tamponger, leppepomade, parfyme og iphone’n min!☺️

    4. Lite tips hvis du har sensitive øyne mot lyset, dropp solbriller! La øynene bli vandt til lyset! Har samme problem selv og har snakket med forskjellige leger og de som tar synstest! Eneste stedene jeg har fått streng beskjed om å bruke de er hvis man er ved eller på vannet og når man er på fjellet med mye snø! Før kunne jeg nesten ikke se når det var litt lyst og å droppe solbriller overalt har så absolutt hjulpet meg veldig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg