Prøving av brudekjole!

Nå har jeg nettopp vært en tur i Hokksund, for å besøke foreldrene mine. De hadde 20 års bryllupsdag i dag, så da spiste vi middag sammen med søsteren min, barna hennes og bestemoren vår.

Hehe, så fjollete som vi er i familien vår fikk vi mamma til å prøve på seg den gamle bryllupskjolen hun hadde på seg da hun giftet seg med pappa. Og den passet fortsatt! Og ikke nok med det, men jeg fikk lurt søsteren min til å prøve den på seg og. Haha, hun er 15 cm høyere enn mamma, så den var litt kort på henne! Men hun fikk lurt meg tilbake, så da testet jeg den jeg og! Må si jeg kledde 80 talls skulderputene. Haha! Det blir det ingen bilder av her på bloggen for å si det sånn!

Men noe jeg heller kan vise dere er de nydelige valpene de hadde nå. Herregud jeg fikk helt vondt i magen av hvor søte de er. Ååååh, vil ha selv!! Men border collie er litt vel viltre for min del da. Men ååå, de er for skjønne bare!

Se så stort tantebarnet mitt har blitt! Lille emmeline!

14 kommentarer

Siste innlegg