Slik var kjøkkenet før vi flyttet inn!

Wow, nå er endelig kjøkkenet 100% ferdig, og jeg er så uendelig fornøyd med det! Jeg kunne ikke vært mer glad for at vi skiftet ut det gamle kjøkkenet med et nytt et. Da vi var på visning for å kjøpe huset var vi litt usikre på om vi skulle rive kjøkkenet, og lage nytt, eller om vi bare skulle male det gamle. Men i og med at det gamle kjøkkenet var såpass gammelt, og ikke vår stil i det hele tatt rev vi det. 

Slik så kjøkkenet ut på bildene fra finn annonsen. 

Her hadde vi nettopp overtatt huset, og kjøkkenet var klart for å rives

Her er hele innredningen og mye av flisene revet ned, i tillegg var gulvet revet vekk. 

Her hadde håndverkerne lagt nytt gulv, og var i ferd med å sette opp kjøkkenet

Og her kan dere endelig se hvordan kjøkkenet ser ut! Hvitt, moderne og lyst. Ikke minst, er det Per Fredrik og min stil. 

Ganske crazy forskjell på før og etter, ikke sant?

Så ja, det er en ganske ekstremt forskjell på før og etterbildene av kjøkkenet. Jeg kjenner jeg er ekstremt glad for at vi byttet ut det gamle kjøkkenet, til noe som er vår egen stil, og som også er nytt og fresht. Kjøkkenet er forresten fra IKEA, og til tross for at de gjorde 15025 feil med leveranser og alt mulig, er jeg veldig fornøyd med kjøkkenet. 

Så, hva syns du? Ganske stor forskjell ikke sant?
 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

16 kommentarer
    1. Waow, ja det var endring. Men resultatet ble mye finere enn hva det var før. Men for et svært kjøkken og godt potensial til å utbedre kjøkkenet fra starten av. Ikke verst. 😀 Gleder meg til å se mer! Så inspirerende. Går selv å tripper, kan nesten ikke vente til dem er ferdig med å bygge vår. Imens sluker jeg alt av inspirasjon. Så bare å kjøre på 😉

    2. Vi skal også pusse opp kjøkkenet. Vårt kjøkken er noe mindre enn deres, men kan ikke du fortelle hvor mye dere måtte betale for et komplett nytt kjøkken med innredning, hvitevarer, gulv, fliser osv? Veldig greit å få en liten pekepinn på hva vi kan forvente oss 🙂

    3. Hvor er koppene fra som står i vinduskarmen? Du har virkelig drømmehuset!! Kan du ta bilder av utsiden av huset også??

    4. Jeg likte faktisk den gamle kjøkkenet som var der fra før, siden det ga mere farge på selve huset enn at det skal være hvit i hele huset. Selvom så gir det også farger hvis man bare pynter det med forskjellige farger som passer til hvit.😇

    5. Helt ærlig! Når jeg så bilde av hvordan kjøkkene så ut før, syns jeg det så mye bedre ut, det så varmere og finere ut enn deres. Men tydeligvis lyver bilder, for det var kun annonsens bilde så så bra ut, det du har tatt så det langt ifra slik som på annonsen. Så nå er dt MYE bedre 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg