Nye ting til huset!

I går var jeg på IKEA for å endelig kjøpe en ny mikrobølgeovn. Meeen, som kanksje de fleste av dere vet, så er det helt umulig å kun skulle kjøpe akkurat det. Så jeg endte opp med en haug med pynt til rundt i huset. Syns det virkelig pyntet opp stuen og kontoret mitt skikkelig. Så det er et stort pluss! Som jeg lovte dere i går, skal jeg vise dere hva jeg kjøpte! 

Noe som jeg har hatt lyst på en stund er et skikkelig fuzzy teppe til å ha inne på kontoret. Som jeg kan sitte på og bare lese eller jobbe. Men å finne det har virkelig ikke vært lett. Frem til jeg kom på ideen om at jeg bare kunne kjøpe to lammeskinn og legge de sammen. Det ble det perfekte fuzzy teppet, også gir det en varm og koselig følelse på rommet. 

Jeg fikk endelig også kjøpt litt lys til å ha på stuebordet så det ikke skal være så veldig tomt der lengre. 

Og en orkide og litt lys i hver vinduskarm gjorde virkelig susen. Det ble så mye finere når jeg satt de der! 

Fikk endelig tak i små lykter til å ha rundt i stua. Tente på lysene i de i går kveld, og det ble så koselig! 

Kjøpte også en ny hylle til å ha på lagerrommet. Der har det vært totalt kaos siden vi flyttet inn, så der gleder jeg meg til å få skikkelig orden i ting. Ønsk meg lykke til, for det blir litt av en jobb!

9 kommentarer
    1. Orkideer skal ha sollys på røttene sine, kjøper du gjennomsiktige potter har du de mye lenger 🙂

    2. Veldig fint!! Et tips er å kjøpe stearinlys som er 100% stearin! Disse lysene soter ikke, så da slipper du at tak/vegger etterhvert blir “møkkete”/sotete. Veldig forebyggende! Et annet tips jeg lærte er å ta filtknotter under de pyntetingene du har på bordet, så slipper du riper :)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg