Shopping på IKEA

Phew! 2 lange dager i Oslo er gjennomført, og det kjennes! I går var jeg ute med en venninnegjeng og spiste, skal vise dere masse bilder fra det etterhvert. Kom hjem 01 i går, så var virkelig en jentekveld som varte til langt utpå kvelden. Men herregud så utrolig koselig! I dag har det derimot vært litt mer “stress-rundt-i-oslo-for-å-rekke-alt” type dag.

Jeg dro hjemmefra 09 i dag morres og rett på negletime. ENDELIG har jeg akryl på neglene igjen. 2 uker uten har vært så utrolig kjipt. Men sånn går det når man får helt idiotiske råd av negleteknikker som fører til at man får helt ødelagte negler, og må gå uten i 2 uker. Heldigvis var det noen andre som fikser de nå, så jeg slipper flere problemer i fremtiden. 

Etter negletimen suste jeg rett videre på vippetime på Spa Miami. Har sponsoravtale med de, så de fikser vippene mine, så de alltid ser helt amazing ut. Altså, jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med de! Når jeg var ferdig med vippetimen rakk jeg å kaste i meg litt mat, før turen gikk videre igjennom rushtrafikk inn til IKEA. 

Da vi byttet ut kjøkkenet i huset vårt for typ 3,5 måneder siden fikk vi feil mikrobølgeovn, og det har tatt sin tid å få fikset for å si det. Mest fordi jeg ikke har orket å stikke innom IKEA for å bytte den ut. Så ja, ting tar tid. Tips til dere som skal flytte inn et sted; bli ferdig med absolutt alt før dere flytter inn. Her var vi 98% ferdige, og de tingene vi manglet har liksom bare blitt glemt bort i hverdagen.

Så først for en uke siden fikk vi endelig byttet ut de gamle stygge rullgardinene på soverommet, med fine gardiner. Lysene på nattbordene derimot. De mangler fortsatt lyspærer.. Haha. Blir flau på egne vegne her nå altså. Men sånn er det når livet kicker inn og man velger å fokusere på jobb og reise fremfor å klippe plenen som begynner å bli ekstremt lang.

Men, herregud. Nok babling om sånt. Jeg fikk virkelig shoppet en god del ting på IKEA. Masse pynt og lys, og noen blomster selvfølgelig. Litt småting til å freshe opp litt overalt egentlig.

Og endelig en hylle til lagerrommet i huset. Der er det helt kaos fordi jeg ikke har hatt noen hyller til å ha ting oppi. Så det gleder jeg meg til å sette opp i morgen, og rydde opp i. 

Okey, hvor søtt var det ikke med det hvite på veggen, og de lysene? Mulig jeg må innom IKEA igjen snart, og kjøpe det for å ha bak senga. Det hadde blitt så fint! 

Så ja folkens, det ble en del mer shopping enn jeg hadde forventet. Men er det ikke alltid sånn på IKEA da? Kan forresten vise dere i morgen eller på lørdag hva jeg kjøpte! 

Nå skal jeg i alle fall endelig lage middag og sette med ned for å slappe av resten av kvelden. Vedder 20 kr på at jeg sovner før Per Fredrik på sofaen i kveld. Haha

 

7 kommentarer
    1. Så kjekt med slike gjennomsiktige bokser. Er selv på utkikk etter noe bokser eller noe for å få organisert ting mere i leiligheten 🙂

    2. Skulle du fortelle om hva som hadde skjedd med neglene dine, som gjorde at du måtte gå uten i 2 uker??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg