Slik sminket jeg meg for 4 år siden

En av tingene jeg syns er litt morsomt å gjøre iblant, er å se tilbake i bloggarkivene på hvordan jeg så ut før, i forhold til hvordan jeg ser ut nå. Så derfor tenkte jeg å ha en liten throwback thursday, for å vise litt hvordan jeg så ut før! 

Disse bildene er fra 2012, så de er 4 år gamle allerede. Rart hvor lite jeg har forandret meg, men samtidig føler jeg at jeg har forandret meg veldig. Jeg har definitivt fått litt bedre eyebrow game, enn jeg hadde. Før var de mye tynnere, og nesten naturlige. Så det er jo ganske stor forskjell fra nå! 

Jeg vil også si at jeg har blitt greit mye flinkere, til å faktisk ha noe på leppene. Før glemte jeg det litt bort. Men nå er det full lipliner og leppestift 24/7. Jeg har også begynt med vipper, så det gir øynene mine en ganske annerledes look. Nesten litt sjarmerende hvordan jeg nesten ikke brukte sminke før, i forhold til nå når jeg bruker lag på lag. Haha! 

Jeg vil jo også bemerke det at jeg ser liitttt mer voksen ut nå enn hva jeg gjorde da jeg var 19 år. Tenk, om 4 år kan det hende jeg ser tilbake på bloggarkivet og tenker “herregud så lite jeg sminket meg”. Men da må jeg i fremtiden sminke meg som en drag queen, om jeg skal tenke det. Hehe! 

 

8 kommentarer
    1. Hei Stina🙃 Jeg bor også i Sandefjord😉 Men jeg lurte liksom bare på om du så på håndball OL? Håper på svar❤

    2. Du kommer til å tenke tilbake om noen år og tenke på “Hvorfor brukte jeg så mye sminke? Jeg ser jo tilnærmet perfekt ut i virkeligheten, det er jo om 10 år jeg trenger å hjelpe nturen litt…” Hehe 🙂

    3. Det bilde i svart er d fineste bilde av deg ,men det bilde som ser ut som du er brun og det bilde som du ser ut som et lik som sminke seg masse er ikke fine ,koffer Ikke få en emllom ting av farge til huden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg