Denne trenden er jeg helt hekta på!

Okey, er det èn trend som jeg virkelig har blitt hektet på, så er det “lace up” trenden. Hvor toppen, buksa eller skoene for den saks skyld har knyting. Selv har jeg kjøpt en hel haug med  slike topper, og også er par sko. Trenden er jo så fin, og den gjør vanlige hverdagsklær det lille ekstra! Er dere ikke enige?

Det er ikke bare jeg som har blitt hekta på trenden, kjendiser som Kim Kardashian, Gigi Hadid, Iggy Azalea og Kylie Jenner blir ofte sett bruke Lace up topper og sko. 

reklamelinker

Jeg tipper jeg ikke er den eneste som elsker “lace up” trenden, så derfor tenkte jeg å vise dere noen av mine favoritter fra Nelly. Så kanskje finner du noen nye favoritter til klesskapet! 

HER  /  HER  /  HER 

HER  /  HER  /  HER 

HER  /  HER  /  HER 

9 kommentarer
    1. Hvordan skal man bruke de toppene med dyp utringning uten at bhen vises? Finnes det måter uten bh eller en spesiell type bh?

    2. Hei Stina! Jeg kjøpte meg en lace up genser i dag, trodde ikke jeg kledde det, men fy søren å råfin den var på 😍 Kjøpte den kun fordi jeg så dette innlegget, og tenkte at jeg måtte prøve ut noe nytt, takk for tipset!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg