Skal jeg endre håret mitt?

Nå som vinteren nærmer seg (grøss!), så har jeg lyst til å gjøre håret mitt litt lysere. Haha, når jeg tenker over det er jeg kanskje litt motsatt av andre. De fleste farger det lysere om sommeren, og mørkere om vinteren. Jeg er litt motsatt. Om sommeren er jeg jo brunere, så da liker jeg å ha det mørkt. Men nå som vinteren kommer blir jeg jo naturligvis blekere, pluss at jeg syns det er fint å lysne det litt uansett.



Så derfor lekte jeg meg litt rundt på taaz.com med både hårsveiser og farger, og tenkte å vise noen eksempler til dere. Jeg er faktisk ikke sikker hva jeg selv syns er finest. Jeg føler ikke jeg burde ha noe med varme toner, i og med at jeg er litt gul i huden. Men eksempelet øverst til høyre likte jeg virkelig! Men, jeg vet liksom ikke helt. Hva tenker dere?

110 kommentarer

Siste innlegg