Derfor elsker jeg søndagsmorgener

Søndager har virkelig blitt min faste slow-morning dag. Det er den dagen jeg virkelig tar meg god tid om morgenen til å nyte en kaffe, gjerne mens jeg leser et magasin og ser ut mot havet fra stua. Det er så utrolig deilig å bare begynne morgenen skikkelig rolig. Dessverre rekker jeg ikke det hver eneste dag, men det tror jeg at er like greit. Da setter jeg ekstra pris på det, når jeg først kan ta det med ro om morgenen. 

​ 
Nå skal jeg sette igang og planlegge uken. Jeg må virkelig få kommet meg en tur på IKEA for å kjøpe flere kleshengere (jaaa, jeg har shoppet litt for mye i sommer, så nå har jeg ikke flere ledig), pluss at jeg vil ha et større skrivebord. Jeg kommer til å fortsette og beholde alt, bortsett fra toppen som jeg bytter i en lengre, så jeg får enda bedre plass å jobbe på.

Men, først må jeg sette igang med å gå igjennom spørsmålene som har kommet inn denne uken, og svare på de! Ukens spørsmål har jo blitt en fast ting som jeg har gjort over 120 søndager på rad, så kan ikke slutte nå. Hehe! 

 

 

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 

15 kommentarer
    1. Jeg elsker også søndager. Følger virkelig at jeg får planlagt uka, sovet helt hundre prosent ut. Meldt meg på uka gruppetreninger, også videre. Særlig rydde det ekstra fin. 😀
      Kunne du vist ett innlegg om hvordan du planlegger innleggene dine? Er blogger selv og prøver å blogge opp til 3 ganger om dagen, minst 1. Så kunne trengt noen tips. 😀

    2. Lurte bare på at siden det ser ut til at du lager deg frokost rundt lunsjtider, spiser du kun forkost middag og kveldsmat, eller forskyver du hele dagen?

    3. Kan du ha en sånn tilbakeblikk video? Sånn hvor du ser på gamle YouTube-videoer og gamle blogg innlegg? Syntes det er så gøy å se på sånne videoer😚
      synes du er en veldig flink blogger stå på❤️

    4. Hei
      Eg har eit spørsmål som eg vil at du skal ha med i ukens spørsmål. Hvor mange hushjelperer har dere hjemme og hvor kommer de fra ??
      Håoer du tar det spørsmålet en gang😜

    5. Hei. Sende deg et neglespølsmål en gang som jeg ikke fikk svar på. Ødelegger akryl dine egne negler? Hva anbefaler du? akryl vs gel? Takknemlig for svar. Ha en flott dag

    6. Jeg eeelsker søndagsmorgener selv! De er så avslappende og behagelige <3 Jeg håper resten av søndagen din er like fin <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg